על הסיכויים של הטלוויזיה של התאגיד להשיג אחוזי צפייה מספקים אמר שלונסקי: "זה תהליך ארוך, איטי. אתה מתחיל ביום או יומיים בשבוע חזקים ביותר, זה תהליך ארוך מאוד, אבל אתה זוכה באמינות של הצופים. אז לא תקבל 20 אחוז, אבל אם תהיה בערב ב-8 או 10 אחוזים בשידור ציבורי, זה לא רע. זה עובד בכל אירופה. שידורים ציבוריים מקבלים 20-22 אחוז, בדנמרק, בהולנד, באנגליה, מצליחים. ייקח זמן עד שהערוץ הזה יגיע לקהל צעיר. בשביל זה יש את הניו-מדיה, האינטרנט, עולם אחר, שם מתנהל דבר חדש. הקרב של התאגיד על הקהל הצעיר צריך להתחיל שם".