החפירות בת"א: פקקי תנועה כבדים ותורים ארוכים בתחנות הרכבת

החשש התממש, ובעקבות חפירות הרכבת הקלה מתחת לנתיבי איילון ושיבושים בתנועת הרכבות, נוצרה צפיפות רבה בעיקר בתחנת ההגנה. עומסים גם באיילון

משה כהן צילום: מעריב אונליין
עומס בתחנת רכבת השלום
עומס בתחנת רכבת השלום | צילום: אבשלום ששוני
2
גלריה

קצב החפירה האופטימלי עומד על כעשרה מטרים ביום, אבל בשל המורכבות של החפירה מתחת לפסי הרכבת, קצב החפירה המבוצעת על ידי מכונת הכרייה TBM – "גולדה" איטי יותר. העובדים הסינים של החברה הסינית שזכתה במכרז הכרייה של נת"ע, יעבדו 24 שעות ביממה, בניסיון להקדים את לוחות הזמנים.

תורים ארוכים בתחנת הההגנה הבוקר. צילום: אבשלום ששוני
תורים ארוכים בתחנת הההגנה הבוקר. צילום: אבשלום ששוני

תורים ארוכים וצפיפות רבה נוצרו בתחנת ההגנה, לשם הגיעו נוסעי הרכבות מהדרום. האוטובוסים יצאו עמוסים בזה אחר זה, אבל העומסים היו כבדים.

אמנם מידי בוקר קיימים עומסי תנועה לאורך נתיבי איילון, אבל היום הם היו כבדים עוד יותר. עם זאת, מערך התנועה בתל אביב לא קרס והפקקים שהפכו לחלק מהנוף העירוני היו ממושכים עוד יותר. מערך השאטלים יפעל בכל מהלך ימי סגירת תחנת השלום והפסקת תנועת הרכבות בין תחנות סבידור להגנה.

הצפי הוא שהעומסים הכבדים צפויים בעיקר בשעות הלחץ של הבוקר ואחה"צ וברכבת ישראל הודיעו שאז גם יתוגברו השאטלים.

תגיות:
פקקים
/
רכבת השלום
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף