היורה הגיע, ואיתו גם הבעיות. בערים רבות ברחבי המדינה, בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה, מדווחים אזרחים רבים על תקלות מקומיות, אשר גרמו להרבה מאוד תלונות, ועל הדרך גם גרמו לתהיות על איך יכול להיות שגשם אחד גורם לכל כך הרבה בעיות. עמוד הפייסבוק של החברה התמלא בבקשות לדעת מתי התקלה תקבל טיפול הולם. הטיפול בתקלות נע בין שעה אחת לשלוש בשעות השיא של התקלה.
"הצפי לתיקון התקלה הוא עד השעה 12:00, מתקשרים למוקד, שלאחר מכן מתעדכן לשעה 13:00. מעניין מה יקרה אחר כך? מסכנים השכנים הנכים שלי, מעניין מה קורה אצלם", תהה אחד הגולשים. "אתם מנצלים את היותכם מונופול", כתבה אחת הלקוחות, שהוסיפה כי היא למעלה משלוש שעות ללא חשמל בדירה.
כאשר עלו טענות על ההכנה הלקויה, כתבו בחברה: "במהלך חודשי הקיץ בוצעו עבודות תחזוקה נרחבות לקראת החורף שכללו בין השאר שטיפת קווי המתח וגיזום עצים. רשת החשמל חשופה למפגעי מזג האוויר ולכן לצערנו לא ניתן להגיע למצב של אפס תקלות. צוותי החברה תוגברו מבעד מועד בכדי לצאת לשטח בעת הצורך ולהחזיר את זרם החשמל בהקדם. אנו מתנצלים על אי הנוחות", נכתב בהודעות החברה.
לאחר מכן הוסיפו וכתבו לעוד אזרחים זועמים: "עם היורה הראשון הפוקד את הארץ נגרמו מספר הפרעות נקודתיות ברשת החשמל, צוותי החברה המתוגברים נמצאים בשטח ופועלים להחזרת זרם החשמל בהקדם. חשוב לציין כי רשת החשמל יכולה להיפגע מגורמים חיצוניים ולמרות פעולות המניעה הרבות הנעשות מבעוד מועד לא ניתן למנוע ב100 אחוז את התקלות הנגרמות.