עמותת "מטב" יוצאת בקמפיין להעלאת המודעות לבדידות אצל קשישים

העמותה לשירותי טיפול ורווחה עורכת תחרות ומזמינה את הציבור להציע סיסמה מרגשת שתוביל את מסע הפרסום שמטרתו להדגיש את חשיבות הקשר בין הדור הצעיר למבוגר

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
הזמר ארנון סופר במרכז יום בבאר שבע
הזמר ארנון סופר במרכז יום בבאר שבע | צילום: מישל אמזלג

לשם כך עורכת מטב תחרות ומזמינה את הציבור להציע סיסמה מרגשת ומדויקת שתוביל את מסע הפרסום. הזוכה בתחרות יקבל פרס של 1,000 שקל בתווי קנייה.

חבר השופטים כולל את מנכ"ל גיתם BBDO עידו הר־טוב, את עורך "מעריב" גולן בר־יוסף, את המייסד והשותף במשרד ייעוץ התקשורת רימון כהן ושות' רוני רימון, את מנכ"ל הג'רוזלם פוסט ואת יו"ר "מעריב" רונית חסין הוכמן, את תא"ל (מיל') אבי בניהו, מייסד בניהו־אסטרטגיה וייעוץ בע"מ, את מנכ"ל מטב ליאור שטרסברג ואת סמנכ"ל שיווק במטב שירה אהרונסון.

תגיות:
אזרחים ותיקים
/
מטב
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף