כלל הדיווחים הועברו לחברת נתיבי ישראל, הזרוע הביצועית של משרד התחבורה, אולם לטענתם אין תקציב והם פועלים לפי תיעדוף. לדבריהם יש למעלה מ-8,000 קילומטרים ברמת הגולן הזקוקים לתיקון שעלותו מסתכמת בכ-168 מיליון ש"ח, אולם התקציב העומד לרשותם הינו כ-60 מיליון ש"ח בלבד.
גורם בנתיבי ישראל אמר כי "הכסף שאנחנו מקבלים הוא שליש מהדרוש ולכן אנחנו עוברים למצב של תיעדוף. הלוואי שהיה לנו אפשרות לתקן את כל הכבישים כמו שצריך, זו המהות שלנו. אנחנו מנסים להיערך מבעוד מועד.
"כל מה שאנחנו יכולים לעשות, אנחנו עושים בצורה מיטבית. אנחנו מסתמכים על התקציב שמשרד האוצר מקצה לנו. כשמזג האוויר יאפשר לנו, נבצע סקר כבישים ונתחיל לבצע. אין לנו אופציה אחרת. שוב, התקציב שלנו מוגבל. איך אפשר לתעדף? מדובר בחיי אדם".