אללוף ניסה לאתר את בעל האבידה בשלל דרכים, וכשזה לא צלח יצר מיידית קשר עם מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל, איציק שיטרית, אשר לאחר התייעצות עם מחלקת הכספים ברכבת ישראל, פנה לבנק ממנו הונפקה ההמחאה, על מנת לוודא שהכסף מוחזר באופן בטוח לבעליו החוקיים.
במהלך סוף השבוע, נשמר הצ'ק בכספת התחנה, והבוקר (ראשון), הגיע נציג הבנק לאסוף את האבידה היקרה.
"מיד כשהבנתי את שווי ערך האבידה חשתי הזדהות עצומה עם הנוסע שבוודאי נכנס למצוקה גדולה", מספר חיים אללוף, מנהל המשמרת בתחנת ירושלים נבון, "אני עובד כבר שנים רבות ברכבת, קודם כפקח ואח"כ כמנהל משמרת בתחנה, ויצא לי להחזיר עשרות רבות של אבידות, אבל אבידה כה יקרה עדיין לא זכיתי להשיב. אני גאה בצוות התחנה ובעובד הניקיון על היושרה והמחוייבות לנוסע".