שבוע עקוב מדם: נקבע מותו של צעיר בן 22 שנדקר במהלך הלילה (שישי) בחולון. בסמוך לשעה חצות הובהל הצעיר לבית החולים "וולפסון" שבעיר כשהוא במצב קשה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. הצוות הרפואי נאבק על חייו, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. הצעיר היה מוכר למשטרה, אשר פתחה בחקירת האירוע ופועלת לאתר חשודים בביצוע המעשה.  סך הכל נרצחו השבוע שישה בני אדם ברחבי הארץ. זהו הרצח השלישי שמתרחש השבוע בחולון. 

ארבעה מקרי רצח בתוך שעות: חשד לרצח אישה בת 33 בנגב
לאחר רצף מקרי הרצח: אלו הדרישות שהציג בן גביר בפני המשטרה
הנרצח ה-56 בחברה הערבית: אדם נורה למוות בכפר יאסיף בצפון הארץ

כזכור, מדובר בנרצח השלישי השבוע בחולון לאחר שליאור גרינברג, גבר בן 50 המוכר היטב למשטרה, נורה בראשו במוצאי יום העצמאות, וחובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו בזירה. על פי החשד המתנקשים הגיעו רכובים על קטנוע, ירו לעברו וחיסלו אותו במקום. בירור ראשוני מראה כי הנרצח, בן 50, משתייך לארגון הפשיעה של מוסלי. 

מוקדם יותר באותו ערב, קטטה מלווה בירי התרחשה באלעד. משה בן שמחון בן 26 תושב חולון, פונה ע"י מד"א לבית החולים במצב אנוש וקריטי, תוך ניסיונות החייאה. זאת, לאחר שנפגע מירי שבוצע לעברו במהלך קטטה עם מספר צעירים אחרים בעיר אלעד. עם זאת, פארדמיקים מד"א נאלצו לקבוע את מותו. על פי עדויות של שכנים, קודם אירוע הירי הושלך רימון ללא נפגעים בסביבת אחד הבתים ברחוב שמעון הצדיק. מיד לאחר מכן, נשמעו קולות ירי ולאחריהם צעקות רמות.