גבר בן 32 נעצר הלילה (בין ראשון לשני) בטייבה, בחשד כי רצח את אשתו, בראא מסראווה בת ה-26 ואת שני בניו הפעוטות, בני חצי שנה ושנתיים בביתם בעיר. על פי החשד, הגבר דקר את אשתו למוות בין הסלון למטבח, לאחר שהחל ביניהם ויכוח קל. הבעל נכנס "לאמוק" ודקר אותה, ומיד לאחר מכן נכנס לחדר השינה, דקר את הילדים שהיו בשנתם. מספר קורבנות הרצח במגזר הערבי מתחילת שנת 2023 עומד על 61.

"כשהגענו למקום המראה היה מזעזע ביותר", סיפר פרמדיק מד"א מוחמד עראקי שהגיע לזירה. 

נכנס לעסק, ירה למוות בקורבן ושרף את הרכב בו נסע: רצח חאלד ג'בארין בג'דיידה מכר פוענח
הנרצח ה-56 בחברה הערבית: אדם נורה למוות בכפר יאסיף בצפון הארץ

"ראינו אישה כבת 30, תינוק ופעוט מחוסרי הכרה ועם סימני אלימות. ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותם, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם של השלושה", הוסיף. על פי הידוע עד כה, לא נרשמו בעבר מקרי אלימות בין השניים.

קצין המשטרה בזירת הרצח. באדיבות המשטרה

החשוד נעצר מחוץ לדירה. החוקרים שהגיעו אל המקום זיהו אותו עומד בצורה מחשידה. הוא נלקח לחקירת בתחנת המשטרה. על פי המסתמן, הוא רצח את אשתו בסלון, ומיד לאחר מכן המשיך לחדר הילדים, שם דקר גם את שני ילדיו למוות. 

השכנים הזעיקו את מד"א לאחר ששמעו את הצעקות מהדירה, ואלה דיווחו על כך למשטרה. לאחר מכן, חלק מהשכנים פנו גם הם למשטרה. האירוע מחזיר את חוקרי המשטרה אל ינואר 2018, אז רצח נדב סלע בדקירות סלע את אשתו דור כרסטני, ואת שני ילדיו המשותפים בני שנתיים ושנה, ובנוסף רצח את בן השכנים בן ה-12. הוא ניסה ללא הצלחה לרצוח גם את אחיו של השכן בן ה-11. בגזר הדין של סלע, הוטלו עליו ארבעה מאסרי עולם. 

חגית פאר, יו"ר נעמת, מסרה בתגובה לרצח המשולש: ״היקום של הממשלה הוא כזה שבו מלחמה באלימות במשפחה כוללת את הפלת חוק הפיקוח האלקטרוני ושבו הנוסח החדש שלו מאפשר לגברים אלימים מועד ב׳ לרצח, מציאות שבה הפתרון לאלימות חסרת התקדים הוא הצפת הרחובות בעוד כלי נשק, מציאות שבה רה״מ אינו מתערב בנושא ומשאיר לשר לביטחון לאומי שלו להמשיך בתכניתו להחזרת המשילות - עוד קצת משילות כזאת ואבדנו״.