הרצח בטייבה: בטייבה התקיימה היום (שלישי) הלוויתם של בראא מסראווה ושני ילדיה הפעוטות שנרצחו בביתם על ידי אב המשפחה, מוחמד מסראווה. אל הלוויה הגיעו עשרות רבות של אנשים, בהם בני המשפחה, כאשר אביו של החשוד ברצח, נעים נסראווה, עדיין לא מעכל לדבריו את מה שאירע ומציין: "זו משפחה נפלאה, לא היו מריבות, אני לא יודע מה קרה".

אביה של הנרצחת בטייבה: "ילדים יפים ובריאים, מעולם לא היו ביניהם בעיות"
חה"כ תוקפת בעקבות הרצח בטייבה: "כשראש הממשלה לא אומר כלום - הוא אחראי באותה מידה"

"אני חושב שהוא היה תחת השפעת כדור או משהו שגרם לו לרצוח", הוסיף האב, "זה לא מתאים לאופי שלנו, זה לא מתאים לנו. תסתכלו, הקמנו שתי המשפחות אבל סוכת אבלים אחת, משותפת, ואנחנו נישאר ביחסים טובים למרות המקרה המזעזע. בראא הייתה אישה מופלאה. אהבנו אותה כולם, כל בני המשפחה. הבן הקטן היה כל הזמן אצלנו בבית. אני לא מבין מה גרם לו לעשות את המעשה האיום הזה. זה בלתי נתפש, אין לי הסבר ובטח שלא הצדקה. אנחנו עדיין בהלם ושבורים מכאב. זו התרסקות לכולם".

כאמור, אב המשפחה בן 32 נעצר בחשד לרצח אשתו ושני בניו הפעוטות. על פי החשד, הגבר דקר את אשתו למוות בין הסלון למטבח, לאחר שהחל ביניהם ויכוח קל. ככל הנראה, הבעל נכנס "לאמוק" ודקר אותה, ומיד לאחר מכן נכנס לחדר השינה, דקר את הילדים שהיו בשנתם. בתוך כך, מספר קורבנות הרצח במגזר הערבי מתחילת שנת 2023 עומד כעת על 61.

ערן צימרין, נשיא אל"י (האגודה להגנת הילד) הגיב לרצח האם וילדיה בטייבה: "זהו יום נוסף שאנו מתעוררים ושומעים על מקרה רצח קשה ומזעזע שהתרחש  בבית משפחה. בית, שאמור להיות מקום מוגן לכל אחד מאיתנו, אסור לו שיהפוך לזירת רצח. מדינת ישראל חייבת להתעורר ולהשקיע משאבים ומהלכים למיגור תופעת האלימות במשפחה על כל סוגיה. אנו באל"י, עושים ונעשה כל שביכולתנו כדי לעורר את המודעות לנושא מיגור האלימות במשפחה. במקביל, הצלחנו להקים שדולה בכנסת למען הגנת הילד, שתפעל  לקדם סוגיות רלוונטיות וכל מה שיסייע למגר ולהוקיע את תופעת האלימות במשפחה בישראל".