האלימות ממשיכה להשתולל ברחובות, עם רציחתם היום (רביעי) של ארבעה בני אדם ביממה אחת בלבד, בתל שבע, קלנסוואה, חולון ונצרת. בתל שבע, נורה למוות תושב המקום ונפצע בינוני אדם נוסף מירי, בעקבות סכסוך על מגרש. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה מדובר בריב כנראה בתוך המשפחה. 

רצח שני בתוך פחות מ-12 שעות: בן 31 נורה למוות בכביש 65
הרצח השישי בתוך כשבוע: נקבע מותו של צעיר שנדקר בחולון

שוטרי תחנת עיירות הוזנקו לזירה והחלו בסריקות ואיסוף ממצאים לאיתור חשודים, תוך גביית עדויות במקום, במהלכה נעצרו ארבעה חשודים, תושבי היישוב בשנות ה-20 לחייהם, חשד למעורבות בקטטה וברצח. ממ"ר נגב תנ"צ נחשון נגלר קיים הערכת מצב בשטח והחליט להטיל את חקירת האירוע על היחידה המרכזית של מרחב הנגב.

מת"ח עיירות, סנ"צ יוגב אטיאס, על הרצח בתל שבע (צילום: דוברות המשטרה)

מוקדם יותר היום, נורה למוות נהג רכב בקלנסוואה ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני וקל. שוטרי תחנת טייבה פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע. המשטרה פתחה בחקירה ומבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בסביבת הזירה וממצאים פורנזיים על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי, לבחינת הרקע והנסיבות.

אירוע ירי סמוך לקלנסוואה (צילום: דוברות המשטרה)
אירוע ירי סמוך לקלנסוואה (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך הלילה, נקבע מותו של תושב חולון בן 50 לאחר שנדקר ברחוב קדושי קהיר בעיר. הוא פונה לבית החולים וולפסון במצב אנוש תוך ביצוע של פעולות החייאה, אך שם נאלצו לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הקורבן התעסק בעבר בהימורים והרקע לאירוע הוא פלילי. החקירה נמשכת.

החובש מתן יצחק והפרמדיקית ארין תגר, שהגיעו אל הזירה, מסרו: "ראינו גבר בשנות החמישים שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות. הוא היה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

זירת אירוע הירי בתל שבע (צילום: ארנולד נטייב)
זירת אירוע הירי בתל שבע (צילום: ארנולד נטייב)

כמו כן, בנצרת צעיר תושב העיר בשנות ה-20 לחייו, נפצע באורח אנוש הלילה לאחר שנורה כשהיה ברכבו. הוא פונה לבית החולים, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שניים מבני משפחתו נפצעו באורח קל ובינוני. הרקע לאירוע הינו סכסוך בין משפחות.

במשטרה מעריכים שמדובר בסכסוך ברקע חמולות. הצעיר נפצע תחילה באורח אנוש ובהמשך נקבע מותו. החקירה בראשיתה. בכך, מדובר בקורבן ה-63 במגזר הערבי מתחילת השנה.

כזכור, מדובר במקרה הרצח השלישי בחולון תוך שבוע בלבד, לאחר רק ביום שישי האחרון נדקר למוות צעיר בן 22 באותו הרחוב בעיר. הוא פונה גם כן לבית החולים וולפסון, אך שם נאלצו לקבוע את מותו לאחר מספר שעות. לפי החשד הוא נדקר כשישב בגינה ציבורית ושתה עם חברים, במהלך מריבה עם חבורה אחרת.