חשד למקרה חמור: מורה בבית הספר ארזים בתל אביב התלוננה אמש במשטרה, בטענה כי אם לתלמידה שאותה היא מחנכת פגעה בה  במכוון לאחר שעות הלימודים. מהתלונה עולה כי התקיפה לכאורה בוצעה עקב חוסר שביעות רצונה של האם מטיפול המורה בבתה. 

עוד עולה מהתלונה, כי האם המתינה למורה בזמן היציאה מבית הספר, ובעת שזו רכבה על אופניה בדרכה לביתה, נסעה האם בעקבותיה. בשלב מסוים היא ירדה מהרכב, וניגשה בתקיפות אל המורה תוך שהיא מקרבת את ראשה אליה. 

היא סיננה לעברה מספר מילים בנוגע לחוסר שביעות רצונה, אך שם לא נגמרה התקיפה. לאחר שהמורה המשיכה ברכיבה לביתה, נכנסה בה האם באמצעות רכבה. כתוצאה מכך, המורה נפלה על הכביש ונחבלה קלות, כך כאמור על פי התלונה. 

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, וכפי שנמסר מטעמה, ובהמשך ככל שתצטרך תיחקר גם האם. בעקבות האירוע החמור, הודיע משרד החינוך כי הלימודים בבית הספר בו מלחמדת המורה יחלו ביום ראשון הקרוב בשעה 10:00 בבוקר. 

"אנו רואים בחומרה רבה כל סוג של אלימות כלפי אנשי חינוך ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת למגר את התופעה. לא יכול להיות שהורים מתנהגים באלימות ברוטלית שכזאת", מסר מיכאל פינטו, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות המורים, וסגן מזכ"לית הסתדרות המורים. כמו כן נמסר, כי האם ביקשה להוציא צו הרחקה מהאם, מתוך חשש לביטחונה.