חיבור ראשון ומשמעותי במרוץ ללשכת עורכי הדין: רשימת "רוח חדשה" המורכבת מעורכי דין צעירים בהובלתו של עו"ד אורן טסלר, הצהירה על תמיכתה במועמדותו לראשות הלשכה של עו"ד אבי ללום, המשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין ויו"ר סיעת "לשכה מקוצעית". השניים יפעלו במשותף לקידום עורכי הדין הצעירים בישראל.

הסיעות מתמודדות שתיהן למועצה הארצית של לשכת עורכי הדין במטרה להחיל שינויים, לרבות חיסול כשל השוק שנוצר לאורך השנים.

עו"ד ללום, בעליו של משרד אברהם ללום ושות', נחשב לבכיר עורכי הדין למקרקעין, מימון נדל"ן ולהתחדשות עירונית בישראל ונדל"ן בין לאומית. עו"ד ללום הציג לעו"ד טסלר את חזונו בלשכה, ופירט את כוונתו, להכין מנגנון ליצירת חללי עבודה בסבסוד הלשכה, שירותים חיוניים שיסייעו לעורכי הדין במיתוג ובפיתוח, כמו גם לשקם את המדרשה למשפט. "אני מאמין כי דמי החבר של הלשכה צריכים להיות מושקעים באנשים ופחות בפרסומים. את וועדי המחוז צריך לאייש בעורכי דין צעירים שצמאים לפעול מאשר כאלו שיהיו שם רק כדי להכביר בתארים" מסביר עו"ד ללום. 

ללום אינו נתמך בידי מפלגה או פוליטיקאי והצהיר כי בכוונתו להחזיר את הלשכה למקצועיות ולימיה כמוסד משפטי חשוב, מוערך ומשפיע על סדר היום המשפטי בישראל: "יחד ננתק את הלשכה מהשפעות הון ושלטון ונדאג קודם לכם, עורכי הדין". 

עו"ד טסלר בעל קורס הכנה מוביל לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין, הסמיך משנת 2015 ועד היום, אלפי עורכי דין פעילים הנמנים כחברי הלשכה, מודע למגבלות ולקשיים של עורכי הדין הצעירים והציג חלק מתוכניותיו עבור עורכי הדין: "עורכי דין מובטלים, נאלצים באין ברירה לפתוח משרדים בעצמם ולהציע את השירותים שלהם במחירים נמוכים. הלשכה ממזמן הייתה צריכה לספק שירות ממשי שיסייע לעורכי הדין לאחר הבחינה, להתמקצע בתחומים נוספים מעבר לתחום שבו עסקו במהלך ההתמחות, כך יפתח עבורם חלון הזדמנויות נוסף להתקבל ולהתברג במשרדים השונים".

רשימת לשכה מקצועית בראשות עו"ד אבי ללום ורשימת רוח חדשה מיסודו של עו"ד אורן טסלר מתמודדות שתיהן למועצה הארצית במטרה להחיל שינויים, כגון חיסול כשל השוק שנוצר לאורך השנים.