ויכוח בין נופשים באילת על זריקת אשפה הסלים לקטטה אלימה שנגמרה בדקירה באגרופן או סכין – כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (שני) נגד שני גברים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי נצרת ונוף הגליל.

על פי כתב האישום, בערב 28 באפריל זרקו שני הנאשמים אשפה מחלון חדרם במלון דירות באילת. קופסת קוטג' שהושלכה פגעה באדם שעמד באותה שעה בחניית הבניין. כאשר צעק לעברם להפסיק להשליך את האשפה, צעק לעברו אחד הנאשמים: "חכה למטה, אני ארד ואפרק אותך". 

מייד לאחר מכן, הנאשמים ירדו אל החנייה, ואיימו לפגוע במתלונן. סאלח ורדי נאשם כי המשיך לאיים לפגוע בחייו של המתלונן שניסה לסגת מהם. במקביל, כך עולה מכתב האישום, שלף הנאשם השני תאופיק שתיווי חפץ חד (ככל הנראה סכין או אגרופן), משך אליו את המתלונן ודקר אותו באגן.

המתלונן השתחרר מאחיזתו וניסה להימלט, אך הנאשם המשיך להכות אותו, עד שהנאשם השני עצר אותו מלהכות בפצוע ששכב על הקרקע. כתוצאה ממעשיו של החשוד נגרמו לקורבן פצע דקירה באגן, חבלות מדממות, שריטות ושפשופים בגופו.

לאחר שהקורבן עזב את המקום, ארזו שני החשודים את חפציהם ויצאו מהעיר כשהם מנסים להימלט מהשוטרים. הם נתפסו ונעצרו בכביש 40 כשהם נוסעים צפונה לכיוון ביתם. בחקירתו של הנאשם שלו מיוחסת התקיפה הפיזית, הכחיש את מעורבתו באירוע. כאשר עימתו אותו השוטרים עם העובדה שדמו של המתלונן נמצא על גופו, טען כי הקורבן נדקר עוד בטרם התעמת עמו.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים, אך בית משפט השלום באילת הורה על שחרורם של החשודים למעצר בית.