צעיר בן 22 תושב חולון שנעצר לפני כחמישה חודשים בעקבות בקשת הסגרה מפינלנד כחשוד בעבירות מין חמורות שביצע לכאורה בקטינה באמצעות הרשת החברתית ומעצרו הוארך מעת לעת ועד היום (שני), נעצר אתמול שוב על ידי חוקרי יחידה 105 בלהב 433 במשטרה הפעם בגין עבירות מין חמורות שביצע בעשרות קטינות וצעירות חלקן בנות  10-14 ואחרות בנות 19-21 באמצעות הרשת. כל הקורבנות עד כה הינן מחו"ל. 

במשטרה מדברים על התפתחות משמעותית בחקירה שמנהלת יחידת 105 בלהב 433 במשטרה בשיתוף עם יחידת הסייבר והיא למעשה שהובילה למעצרו בשנית תוך כדי מעצרו. נציין כי לפני כחמישה חודשים בלשי היחידה עצרו את החשוד בגין עבירות מין חמורות כלפי קטינה מחו"ל, זאת במסגרת בקשת הסגרה מפינלנד שממשיכה ומתנהלת גם בימים אלו ובעטיה הוארך מעצרו של החשוד כאמור. 

אתמול נוכח אותה התפתחות דרמטית ולפיה נחשפו החוקרים לעשרות קטינות וצעירות כולן מחו"ל שנפלו קורבן למעשיו המתועבים של החשוד באמצעות הרשת החברתית, הוא נעצר פעם נוספת. מהחקירה עלה כי החשוד איים וסחט את הקטינות שישלחו אליו תמונות וסרטונים שלהן בעלי אופי מיני בוטה ותוך שהוא מבצע בהן עבירות מין חמורות. 

החשוד הובא לחקירה במשרדי היחידה ומחר  צפויה המשטרה להביאו לבית משפט השלום בראשון לציון שם היא תבקש להאריך את מעצרו. החקירה מלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.