בית משפט השלום בירושלים גזר עונש מאסר על תנאי בלבד על אדם שהורשע באיומים באמצעות אקדחו האישי.  מכתב האישום עולה כי לפני מספר חודשים יצא המתלונן מבילוי אצל חבר והבחין כי מספר רכבים חוסמים את רכבו. המתלונן צפר מספר פעמים, בתקווה שאחד מבעלי הרכבים החוסמים ייצא להזיז את רכבו. 

בשלב מסוים הנאשם שמע את הצפירה, ואז יצא עם אקדח שלוף לכיוונו של המתלונן וחבריו, תוך כדי שהוא צועק - "למה אתם מפריעים לי באמצע לילה?".  כשהמתלונן וחבריו הבחינו בנאשם שמחזיק אקדח בידו, הם ברחו מהמקום והודיעו למשטרה.  בתסקיר המבחן נכתב כי הנאשם לקח אחריות מלאה על מעשיו, ואף הביע אמפתיה לתחושת הפחד של המתלונן וחבריו. לטענתו, ברקע האירוע היה ניסיון קודם שלו עם פאב שהיה בעבר ליד הבית שלו והיה מקור לרעש. בליל האירוע היו רעשים שהבהילו את נכדיו, אשר ישנו בביתו, ומתוך חשש שיתרחש אירוע שיסלים - הוא יצא עם האקדח שלו. 

עוד טען הנאשם כי הוא לא כיוון את האקדח במטרה לאיים או לפגוע במתלונן, אך כן הגיב בכעס, ולטענת פרקליטו - "ליווה את דיבורו בתנועות ידיים, שייתכן כי התפרשו כאיום בנשק". שירות המבחן אף המליץ לבטל את ההרשעה של הנאשם.  השופט מוחמד חאג' יחיא גזר על הנאשם שלושה חודשי מאסר על תנאי ומתן פיצויים למתלונן בסך אלף שקל.

עו"ד אביחי חג'בי, שייצג את הנאשם, מסר ל"מעריב" כי "מדובר בגזר דין ראוי, נכון ומידתי. עם זאת, אני סבור שבית המשפט שגה בשעה שהרשיע את מרשי בביצוע עבירת איומים. בימים הקרובים נשקול הגשת הודעת ערעור".

עו''ד אביחי חג'בי (צילום: יחצ)
עו''ד אביחי חג'בי (צילום: יחצ)