משטרת מרחב כינרת פתחה הבוקר (חמישי) בחקירת חשד להצתת ביתו של שוטר מתחנת צפת המתגורר ביישוב ריחאניה שבגליל העליון. בעקבות ההצתה, לבית נגרם נזק כבד ורק בנס לא היו נפגעים, שכן האירוע התרחש בשעת לילה מאוחרת כשכל בני הבית ישנים בחדריהם.

סמוך לשעה 02:44 לפנות בוקר התקבלה הודעה במוקד 102 של כב"ה על שריפת בית ביישוב ריחאניה שבמרום הגליל. חמישה צוותי כיבוי בסיוע מנוף גבהים מתחנת גליל, בפיקודו של רשף גדי אזולאי שהגיעו למקום, זיהו להבות אש ענקיות ועשן סמיך שהיתמר באוויר. לוחמי האש החלו בכיבוי האש, במקביל לשחרור העשן וסריקות אחר לכודים תוך פינויים מהבית. הלוחמים ביצעו ניתוק של מקורות אנרגיה ואוורור העשן הרב שאפף את המבנה והסביבה. האירוע הסתיים כאמור ללא נפגעים.

במקביל, יצר השוטר קשר עם מפקד התחנה שבה הוא משרת ועדכן אותו בדבר החשד להצתת ביתו. כוחות משטרה שהוזנקו למקום פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע שכאמור הרקע שלו מסתבר כפלילי. ככל שיסתמן שאכן מדובר בהצתה גם במשטרה סבורים שמדובר באירוע חמור מעין כמותו, שבו ידיהם של העבריינים הגיעה פעם נוספת עד לביתו של איש חוק, שוטר, וללא חשש מעבר לנזק הכבד שגרמו לביתו, העובדה שהציתו את הבית בשעת לילה מאוחרת היוותה סכנת חיים ממשית לבני הבית בני משפחתו של השוטר.

בכבאות והצלה לישראל מבקשים מהאזרחים להתקין גלאי-עשן בבתים! גלאי-עשן מתריע על פרוץ השריפה ובכך מסייע בהצלת נפש ורכוש.  החקירה בראשיתה והיא תלווה בחוקר דליקות שייקבע במהלך היום את נסיבות האירוע.