ניסיון חיסול ברמת גן: צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע היום (ראשון) באורח קשה בפיצוץ אופנוע ברמת גן. שני עוברי אורח, בני 58 ו-80, ספגו פציעות בגפיים כתוצאה מפגיעת רסיסים. צוות מד"א הגיע למקום ופינה את הפצועים לבתי החולים איכילוב ובילינסון. שני פצועים נוספים באורח קל טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי לבית החולים.

מחפשים נקמה מתוקה? מטען הונח בפתח בית אביו של עבריין מוכר ברמת גן
מטען חבלה הונח בפתח בית הוריו של עבריין מוכר ברמת גן, לא נגרם נזק

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ומבדיקה ראשונית עולה החשד כי מדובר בתגובה של אנשיו של העבריין המוכר נאור סוכר למטענים שהונחו בתקופה האחרונה בפתח ביתו של אביו, ככל הנראה במסגרת סכסוך עבריינים בינו לבין איתי חכם. עם זאת, נבחנת גם האפשרות כי נהג האופנוע שנפצע הוא למעשה זה שניסה להטמין את המטען במקום אחר. המשטרה עורכת סריקות ברחוב גני נווי יהושע בעיר, בניסיון לאתר מטען חבלה של פי החשד נמצא באזור. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

העבריינים עושים שימוש באמצעי לחימה בלי לחשוש מגורלם של אזרחים חפים מפשע, במקרה הזה שילמו שניים במחיר של פציעה קלה אמנם אך עצם הפגיעה והחבלות היא טראומה עבורם. גורם במשטרה מציין: "מדובר באירוע חמור, העבריינים לא עושים חשבון ולוקחים סיכונים על חשבון חיים של אחרים. הפעם זה הסתיים בפציעות בלבד, אבל אירוע כזה יכל להסתיים עם גופות. יש פה מלחמה ממש בין גורמים פליליים".

בשבוע שעבר, כאמור, הגיעו אלמונים לפתח בית אביו, ירו לעבר הבית והניחו מטען שלא התפוצץ. זאת, ימים ספורים בלבד לאחר שהונח במקום מטען שנוטרל בטרם התפוצץ. זהו ניסיון חיסול חמישי תוך מספר חודשים.

בתוך כך, רימון הלם נזרק באותו הלילה לעבר העבריין איתי נחום, המקורב לסוכר. גורמים בעולם הפשע מציינים כי "סוכר מסוכסך עם הרבה גורמים, אלה מסרים שמועברים אליו"

לפני כשנה נזרק מטען חבלה לעבר אותו בניין, המטען התפוצץ אך לא גרם לנזק. הפעם המטען נוטרל. בימים האחרונים המשטרה נחשפה למספר מטעני חבלה בפתח בנייני מגורים, כאשר העבריינים כבר אינם עושים חשבון. אמש, ברמלה נמצאו שני מטעני חבלה, כאשר המטען הקטץ התפוצץ, והגדול נוטרל.