פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נחמיה אינדורסקי, תושב העיר כבן 27, וזאת לאחר שאיים ותקף את עיתונאי גל"צ שחר גליק, שסיקר אירוע שהתקיים בניגוד להגבלות הקורונה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חני שפירא, המתלונן, עיתונאי בגלי צה"ל, הגיע לאזור כיכר בעלז בירושלים לסקר אירוע של חסידות בעלז שהתקיים בניגוד להגבלות הקורונה שחלו באותה עת. המתלונן התיישב על ספסל ועדכן את חברו לעבודה בהתרחשות. אז הגיע הנאשם והתיישב לצידו של המתלונן, נקב בשמו הפרטי והציג לו באמצעות הטלפון הנייד שלו תיעוד שהעלה המתלונן מוקדם יותר באותו ערב לחשבון הטוויטר שלו, במסגרתו תיעד התקהלות בלתי חוקית. הנאשם אמר למתלונן: "את התיעוד שלך מרוממה הבאת, עכשיו הגיע הזמן שלך ללכת".

המתלונן סירב ללכת מהמקום והסביר כי מדובר בספסל ציבורי והנאשם המשיך לאיים שוב ושוב על המתלונן ללכת מן המקום. אז התנפל הנאשם על המתלונן וסימן לחסידים נוספים שהיו במקום לתקוף אותו. במהלך התקיפה הם חטפו מידיו את מכשיר הטלפון שלו והעבירו אותו לידי הנאשם. מיד לאחר מכן אמר הנאשם למתלונן כי אם הוא רוצה לקבל את מכשיר הטלפון שלו שייגש איתו יחד לסמטה. בסמטה דרש הנאשם מהמתלונן שיספר לו את פרטיו האישיים, הבהיר לו כי כדאי לטובת שניהם שלא יספר מה קרה ואמר לו "אני אגיד לך דוגרי, היו יכולים להרוג אותך". לאחר מכן אפשר לו ללכת מהסמטה. בשל חששו של המתלונן מהנאשם ומאיומיו הוא נמנע מלפנות למשטרה ולאמבולנס שהזמינו עבורו עוברי אורח שנכחו במקום והוא התרחק מהמקום. רק בשלב מאוחר יותר פנה להתלונן במשטרה. כתוצאה מתקיפת המתלונן נקרעה חולצתו, נגרמו לו שריטות והוא נפצע ברגלו.