המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן הודיע היום (רביעי) כי פרופ׳ אביחי מנדלבליט, לשעבר היועץ המשפטי לממשלה והפרקליט הצבאי הראשי, יצטרף למוסד האקדמי ויכהן כדיקן הפקולטה למשפטים.

"אנחנו במצב מאוד לא טוב": מנדלבליט תוקף את ממשלת נתניהו
מנדלבליט מתנער מדברי אלשיך: "מעולם לא דנו בכהונתו של נתניהו"

מנדלבליט יחליף את פרופ׳ גילה שטופלר, דיקנית הפקולטה ב-5 השנים האחרונות, שביקשה לסיים את תפקידה כדיקנית ותישאר כמרצה במרכז האקדמי כחלק מסגל הפקולטה.

מנדלבליט הוא פרופסור למשפטים ואלוף במיל׳, בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני ודוקטורט במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן. בשנת 2022 מונה לפרופסור חבר נלווה-מומחה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן.

מנדלבליט מסר לרגל המינוי: ״אני שמח ונרגש להצטרף למרכז האקדמי למשפט ועסקים כדיקן הפקולטה למשפטים. אני מבקש להודות לנשיא המרכז, פרופ' יורם בלשר ולוועד המנהל על האמון שנתנו בי בבחירתי לתפקיד חשוב זה. אני מבקש גם להודות לפרופ' גילה שטופלר, שהובילה בהצלחה את הפקולטה למשפטים בחמש השנים האחרונות. אני סמוך ובטוח שבעבודת צוות ובכוחות משולבים של הסגל האקדמי ושל הסגל המנהלי נוביל את הפקולטה למשפטים להצלחה ולהישגים החשובים לכולנו".

פרופ׳ יורם בלשר, נשיא המרכז האקדמי למשפט ולעסקים: ״אני מברך את פרופ' מנדלבליט על כניסתו לתפקיד ומאחל לו הצלחה רבה. אני בטוח כי הידע שהוא מביא עמו ברמה האקדמית וניסיונו המקצועי העשיר, יתרמו משמעותית לפקולטה למשפטים ולסטודנטים שלה ויביאו רוח חדשה למרכז האקדמי למשפט ולעסקים. כמוסד אקדמי שמאמין בחיבור שבין ידע תאורטי למעשי, פרופ' מנדלבליט הוא האיש הנכון לעמוד בראש הפקולטה למשפטים, שהיא מעמודי התווך של המרכז מזה כשני עשורים".