הח"כית לימור סון-הר מלך ('עוצמה יהודית') התראיינה היום (ראשון) בתוכניתו של גדי נס ברדיו צפון 104.5FM והתייחסה למעצרו של אלישע ירד, ששימש בעבר כדובר שלה ונעצר בחשד למעורבות במות הצעיר הפלסטיני סמוך לרמאללה, בעימותים האלימים בין מתנחלים לפלסטינים. 

בכיר ביטחוני לשעבר על בן גביר וסמוטריץ': "נציגי הכנופיות החמושות"
עימותים אלימים בין ישראלים לפלסטינים סמוך לשכם; דיווח: פלסטיני נורה למוות

"זה אחד האנשים היותר ערכיים, אידיאליסטיים ששומרים על ביטחון המדינה", גיבתה אותו בתחילת הריאיון. "הבחור הזה נמצא שם בשטח, עוזר, מגבה את אותם אלה ששומרים על אדמות לאום ומייצרים חציצה מרצפים טריטוריאליים מפחידים. אנחנו נמצאים בשטחים של קילומטרים של בנייה, עשרות יחידות בלתי חוקיות בתוך שטחי C. עם ישראל, תתאוששו, הם נמצאים על הגבולות. אלה אדמות לאום ברורות ומוגדרות. הניסיון לספר סיפור אחר, יש אנשים שקונים את הנרטיב השקרי הזה. עולם הפוך, מציאות הזויה".

עוד המשיכה ותקפה: "ההודעה שמוציא דובר צה"ל מבוססת על דיווחים פלסטיניים, כאילו שמישהו קונה את הנרטיב השקרי שלהם פעם אחר פעם בצורה מעוותת ומגמתית. באירוע הזה מתרחש לינץ', לא פחות מזה, בתוך שטחי C. מגיעים 200 מחבלים, מכתרים את האנשים, העזרה לא מגיעה, ויורים באוויר. אבנים, סלעים, זיקוקי דינור. אף אחד לא ידע שיש פצוע קשה, פגיעת ראש".

על אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס, אמרה ח"כ סון הר מלך: "אלוף הפיקוד כאן הוא ראש הממשלה, הוא מקבל את ההחלטות בשטח. אלוף הפיקוד היום לא יודע להבחין, השתרשו בדרגים הבכירים בצה"ל תפיסות שלא יודעות להבין במי צריך להיאבק. תשמע את האג'נדות ההזויות של האדם הזה. במקום שהוא ידאג לילדים שלנו, לחיים של המשפחות שלנו. הם מוציאים גינויים על אלימות המתנחלים, כשהיו 3,600 פיגועים לא מדווחים. אף אחד לא מספר, אנו חיים במציאות בלתי נתפסת. יש פה משהו במדיניות שמחלחלת, שחלחלה לתוך הדרגים הפיקודיים בצבא, שהיא כובלת את ידי חיילנו ואין לה שום עניין לייצר הרתעה".