פרסום ראשון: לאחר שלוש שנים, פרקליטות המדינה קבעה כי תיק חקירה שנפתח נגד אב בחשד כי ביצע מעשה מגונה בבתו בעת שהייתה מאושפזת בבית החולים שערי צדק ייסגר מחוסר אשמה. האב היה נוכח לצד מיטתה של בתו, ונהג לישון בכורסה ליד המיטה כשהווילון סגור והוא עם תחתונים.

בוקר אחד הגיעה אחות לחדר, וכשהסיטה את הווילון ראתה את האב מרים את מכנסיו. חולצתה וגוזייתה של הבת היו תלויים לצד המיטה, כאשר הבת הייתה מכוסה בשמיכה. לשאלת עובדי בית החולים, הילדה השיבה כי אף אחד לא פגע בה.

על פי גרסתו של האב, בתו עברה טיפול רפלקסולוגי במהלך הלילה, ועל כן הייתה בלא חולצה – וכי הוא לא ביצע בבתו מעשה מגונה. עם זאת, המשטרה לא זימנה את המעסה הרפלקסולוגית למתן עדות ובמסגרת התיק נגדו האב נעצר ומעצרו הוארך בחמישה ימים.

במקביל, האב, בשנות הארבעים המאוחרות לחייו, פוטר מעבודתו כממלא מקום מנהל בית ספר בשל החשדות נגדו. במשך זמן רב, נגדע מטה לחמו של האב וכחשוד בעבירות מין נאסר עליו לעסוק במקצוע החינוך בו עבד שנים רבות.

עו"ד אביחי חג'בי שייצג את האב פנה לפרקליטות בבקשה לסגירת התיק מחוסר אשמה, במסגרתה נכתב כי "המסד הראייתי נשען על ספקולציות, סתירות בין אנשי הצוות, עדויות שמועה, ופירושים סובייקטיביים שאין להם מקום בהליך פלילי". לאחר כשלוש שנים הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד האב מחוסר אשמה, והפרשה הגיעה לקיצה.

עו"ד אביחי חג'בי מסר למעריב: "שלוש שנים של עינוי דין מצד פרקליטות המדינה הגיעו לקיצם. תם אך לא נשלם. בימים אלו אנו עמלים על תביעה אזרחית, משמעותית, נגד כל הגורמים שהתרשלו".

תגובת בית החולים שערי צדק: "צוותי שערי צדק פעלו בהתאם לחוק חובת הדיווח ונהלי משרד הבריאות. אנו מנועים מלפרסם כל פרט במקרה".

ממשטרת ישראל לא התקבלה תגובה.