בתוך מספר דקות, במגזר הערבי מעלים הערב (שני) את מספר הקורבנות מאז תחילת השנה ל-145, באחת משנות השפל במגזר, כאשר בשני אירועים שונים, חוסלו מנכ"ל עיריית טירה ד"ר עבד אלרמאן קשוע, וגבר נוסף בריינה. 

שני חיסולים במגזר: צעיר בן 30 נורה למוות, צעיר נוסף נורה בטובא זנגרייה
רצח בג'סר א זרקא: תושב המקום בן 51 נורה בפתח ביתו

תחילה היה זה בטירה, עת התקבל דיווח על אירוע במהלכו נורו שלושה תושבי המקום. אחד מהם, מנכ"ל העירייה ד"ר עבד אלרמאן קשוע, וככל הידוע, יחד איתו גם היה חבר המועצה המקומית. 

אירוע ירי ביפיע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

שלושת הנפגעים הגיעו אל תחנת המשטרה המקומית, משם הם פונו אל המרכז הרפואי בטירה, כאשר מצבו של מנכ"ל העירייה היה אנוש, ואילו האחרים נפצעו באורח קל ובינוני. זמן קצר לאחר הגעתם אל בית החולים, נקבע מותו של אלרמאן קשוע, ואילו השניים האחרים נכנסו לטיפול רפואי. כוחות גדולים של המשטרה מטירה ומרחב שרון, הגיעו לזירת הירי, החלו בחקירת האירוע, אספו ממצאים מהזירה, גבו עדויות ובמקביל לאיסוף ממצלמות האבטחה, פתחו השוטרים בסריקות נרחבות, בניסיון להתחקות אחר חשודים במעשה. 

בא לחסל ויצא מחוסל
באירוע החריג שאירע בריינה, רוכב אופנוע הגיע אל רחוב מדרסה בעיר, וביצע ירי לעבר רכב, ממנו לא נפגע יעד החיסול. כאשר ניסה להימלט מהזירה, אוטו שעמד מאחורי הרכב הנפגע, בו שהו ככל הנראה בני משפחתו של הקורבן, התנגש בו. כתוצאה מכך, נפל הרוכב אל הכביש, ומותו נקבע במקום. כמו כן, על ידיו של מבצע ניסיון החיסול שמצא את מותו, נמצאו כפפות.