גבר כבן 55 וצעירה כבת 29 נפצעו באורח קשה ומחוסרי הכרה, לאחר ניסיון חיסול שאירע היום (שבת) בחצר בית בכפר כנא שבגליל התחתון. כמו כן, צעיר כבן 17 נפצע באירוע באורח בינוני ושלושה נוספים קל. כלל הפצועים באירוע הינם בני אותה המשפחה, ככל הנראה זוג הורים וילדים. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירת האירוע, העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם למרכז הרפואי צפון (פוריה) ולבית החולים האנגלי בנצרת. 

תסכול בחברה הערבית: "אין ביטחון, לא ברחוב ולא בבתים. אנחנו באנרכיה"
כמעט מחצית מהציבור: הממשלה לא רוצה לטפל בפשיעה במגזר

ראש המועצה, עיז אלדין אמארה, אמר כי "המצב הוא קטסטרופה. הנשק בידי הצעירים, והם לא מכבדים את המבוגרים ולא את ההורים. בכפר כנא אין בעיות משמעותיות עם ארגוני פשע - אלה סכסוכים קטנים ובעיות בין הצעירים. האגו מנהל אותם - הכבוד על מי ייתן את המכה האחרונה. זה מגיע בסוף לדמים ונרצחים. יצאנו בנס היום בכך שאין הרוגים. יש פצועים ומקווה שיחזרו לבתיהם בשלום. אין הרבה אנשים בכפר כנא שמעורבים בפשע - אלא אותם אנשים שחוזרים על הבלגן ומשתמשים בנשק חם. אנחנו המבוגרים תמיד מנסים לכבות את האש. הרבה פעמים אנחנו מצליחים - ולפעמים לא כמו היום. לגבי כל המגזר, אין לי פתרונות. באופן כללי במגזר הערבי יש פחד ואין ביטחון. אנשים לא יכולים לצאת לעבודה, לרחובות, אפילו לעשות קניות".

מוקדם יותר, אמר מנכ"ל מועצת כפר כנא, תיסלם אמארה, בשיחה עם "מעריב" כי "למה אין יריות בטבריה או בנוף הגליל? כי מי שיורה מכניסים אותו לבית סוהר ישר. בכפרים הערביים יש אנרכיה, וכל אחד יכול לירות. אנחנו זועקים יום-יום, שעה-שעה והאוזניים של ראש הממשלה ושל בן גביר אטומות. שומעים רק דיבורים. בשטח - הולך ומדרדר המצב במגזר. כל יום יש פצוע בבטן, ברגל או בברך. זה כמו סרטן שהולך ומתפשט. לא מבצעים טיפול שורש למצב. באמצע היום אין ביטחון, לא ברחוב ולא בבתים. אנחנו באנרכיה. מאבדים שליטה בכפר אם יש הרוג. זה לא נגמר בהרוג אחד״.