תאונת הפגע וברח בטירת הכרמל: מירי מסיקה בת ה-48 נהרגה ביום שישי האחרון בתאונת פגע וברח בטירת הכרמל. זמן קצר לאחר מכן, נעצר בעל הרכב בחשד למעורבות. עם זאת, כעת מתבררים פרטים חדשים ודרמטיים שמשנים את כל התמונה בנוגע לזהות הנהג הפוגע. 

חשד ל"פגע וברח" בטירת הכרמל: בת 48 נהרגה, בעל הרכב אותר ועוכב לחקירה
לאחר שבוע של חיפושים: אותרו האחיות שרה וליבה גולדשמידט

כשעתיים לאחר התאונה שאירעה באזור השעה 5:00, חוקרי משטרת טירת הכרמל איתרו את הרכב הפוגע, בין היתר באמצעות מצלמות אבטחה, מה שהוביל למעצרו של בעל הרכב. לאחר מעצרו, הוא טען בחקירה כי אינו קשור לאירוע: "לא הייתי ברכב, הרכב שלי נגנב". המשטרה המשיכה באיסוף ראיות וממצאים והביאה את החשוד, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים לבית המשפט, שם הוחלט להאריך את מעצרו עד ליום ראשון האחרון. 

סנגורו של החשוד הגיש ערר, ובסיומו של הדיון, בית המשפט קיבל את עמדת הסנגור. מפקד משטרת טירת הכרמל סגן ניצב ארז רחמיש, הזעיק את חוקרי התנועה והמשטרה כדי שיתנו את כל תשומת לב לחקירת האירוע. בד בבד, לנוכח הממצאים שעלו, עלה כי לא מדובר בתאונת דרכים תמימה, וגם לא בתאונת פגע וברח שגרתית. מפקד התחנה הנחה על הקמת צוות חקירה מיוחד, שהורכב משוטרים של תחנת טירת הכרמל ושוטרי המרחב. 

רפ''ק איימן סאלח קצין אח''מ תחנת טירת כרמל (צילום: דוברות המשטרה)
רפ''ק איימן סאלח קצין אח''מ תחנת טירת כרמל (צילום: דוברות המשטרה)

בחקירה מהירה, ומיצוי ראיות הוברר לחוקרים כי מדובר באירוע משולב, שבו נגנב רכבו של בעל הרכב ע"י צעיר בן 21, תושב טירת הכרמל, המוכר למשטרה, שנהג ברכב מבלי שהוציא מעולם רישיון נהיגה. 

הנהג הפוגע נסע בפרעות בכיכר, איבד שליטה ופגע במסיקה ז"ל בעוצמה, בעת שהלכה במעבר חצייה הסמוך לביתה, העיף אותה למרחק רב ונמלט מהמקום. לאחר מכן, אף פגע במספר רכבים אחרים.