הנקמה הגיעה תוך 24 שעות: השייח' סמי עבד אל לטיף, האימאם של מסגד קובה בכפר קרע, נורה היום (שבת) למוות בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה והחלה באיסוף ראיות וממצאים מהזירה. במשטרה מעריכים כי מדובר ברצח הכפול אתמול בכפר.

הרצח הכפול בכפר קרע: גבר ונער, קרובי משפחה, נורו למוות בטיילת

הקורבן, תושב העיר כבן 60, היה השייח' של המסגד הסמוך לבניין המועצה המקומית בכפר קרע והוא הקורבן ה-159 במגזר הערבי מתחילת השנה. פראמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

המשטרה הצליחה להשיג שקט בכפר קרע, ומהערכת מצב עולה כי מדובר ככל הנראה בנקמה על הרצח הכפול מאמש בו קיפחו מהר את חייהם פואז נסראללה ואחמד עומאר סעיד עראביד. השניים נרצחו על רקע הסכסוך בין משפחות עראביד ומסראווה. היום הגיעה מהר מאוד הנקמה עם חיסולו של השייח שמשתייך לתנועה האסלאמית והיה מקורב למשפחת מסראווה.

כזכור, אמש נרצחו נסראללה, תושב קלנסוואה בן 33, ועומאר סעיד עראביד, קרוב משפחתו בן ה-13, תושב כפר קרע, בעת ששהו בטיילת חוארנה בעיר. גורמי רפואה שהגיעו למקום ביצעו בהם פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותם. שני הקורבנות היו בנסיעה כשלפתע בוצע ירי לעבר הרכב, הנהג איבד שליטה והדרדר לתוך מדרון שבו נמצאו גופותיהם של השניים. ההערכה היא שמדובר בסכסוך ורצח על בסיס נקמה בעקבות אירוע ירי הקשור ככל הנראה לאירוע ירי אחר שאירע בחודש שעבר, בו לית' ערביד, צעיר בן 18, נרצח בעיר.