בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שני) מאסר בפועל, תשלום פיצוי וקנס, על וילדסלב מייכלוב, רוברט אובנסוב וישראל ביטון, בגין סיוע לניסיון רצח של בנו של העבריין שלום דומרני. על מייכלוב נגזרו 6.8 שנות מאסר, מאסר על תנאי, פיצוי על סך 17,000 וקנס בסך 3,000 שקלים.

תושב כפר קאסם נעצר בחשד להונאה שביצע באמצעות דלקן ברכב ממשלתי
חשדות מזעזעים: החייל התחזה לנער ותקף מינית קטינות

על אובנסוב נגזרו 5.8 שנות מאסר, מאסר על תנאי, פיצוי על סך 17,000 שקלים וכן קנס בסך 3,000 שקלים. על ביטון נגזרו 4.8 שנות מאסר על תנאי, פיצוי של 17,000 שקלים וכן קנס של 3,000 שקלים. 

על פי כתב האישום, שניים מהם הצטיידו מראש ברכב גנוב, באמצעותו עקבו אחרי יעד החיסול באשקלון. כשהגיעו למקום עבודתו במגרש הרכבים,  הגיע ביטון עם רכב אחר לאזור וביודעו כי שני הנאשמים הנוספים אמורים לבצע פשע כלשהו המתין להם על מנת למלטם מהמקום.

במקביל שני הנאשמים הנוספים ביחד עם אדם נוסף, שברשותו אקדח, חנו בסמוך למגרש הרכבים. עת נכנס נינה לאחד מהרכבים במגרש יצא האדם הנוסף שהוא עוטה כפפות ומסכה וחובש כובע והחל לירות באקדח לעבר יעד החיסול, כל זאת במטרה לנסות לגרום למותו. תוך כדי הירי, בנו של דומרני הצליח לצאת מהרכב, רץ וניסה להסתתר מאחורי רכב, אך האדם הנוסף המשיך לירות.

לאחר הירי, נכנס האדם הנוסף לרכבם של מייכלוב ואובנסוב והם נמלטו מהמקום. הסמוך למקום ירד האדם הנוסף מהרכב והחל להימלט רגלית ואילו מייכלוב ואובנסוב הציתו את הרכב וחברו לביטון שהמתין להם ברכב אחר. בהמשך יצאו מהעיר, הציתו גם את הבגדים ונעצרו ע"י בלשי ימ"ר לכיש, מספר קילומטרים לפני העיר דימונה. עדי ראיה שהיו נוכחים במקום הירי הזעיקו את כוחות ההצלה. לבסוף, הסכים בית המשפט לחתום על עסקת טיעון, לאחר שהתגלה קושי להוכיח מי מבין שלושתם היה היורה.