פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) שלחה היום (שני) מכתב לעו"ד רוני אלוני סודובניק, שמייצגת את בני משפחת רפאל אדנה בן ה-4 ז"ל, ובו הדגישה שוב כי אין כל חשד נגד היידי פסלר. המכתב נשלח לאחר פגישה שנערכה בין הצדדים, ולאחר שמשפחתו של רפאל ביקשה לבדוק שוב את מצלמות האבטחה וסימני הצמיד על אבני השפה בסמוך למקום התאונה.

בתוך כך, לאחר הבדיקה שערכה המשטרה, נמסר ממנה כי הסימן שעליו הצביעה המשפחה במהלך הפגישה לא קשור לתאונה, ובכל מקרה לא מדובר בסימן מריחת צמיג. כמו כן, המשטרה ציינה כי לא אותרה מצלמה נוספת בזירת התאונה או בסביבתה, מלבד המצלמות שכבר נתפסו על ידי המשטרה.

עוד נכתב במכתב: "בנוסף לפנייה, בנוגע להגשת ערר על סגירת התיק הועברה לבחינת מחלקת עררים בפרקליטות המדינה. לאחר בדיקת בקשתך, הוחלט כי קיימת זכות ערר בנוגע לעבירת השיבוש בלבד. ולצורך כך הוחלט גם לאפשר לך עיון במשרדי הפרקליטות בחומר החקירה הנוגע לעבירה זו בלבד".

"באשר לאחריותך תאונה וביחס לזהות הנהגת ברכב, הוחלט כי לא קמה זכות ערר, לאור ההחלטה להגיש כתב אישום בגין עבירת הפקרה, בכפוף לשימוע, נגד החשודה קרול פסלר. נימוקי ההחלטה ביחס לאחריות לתאונה וזהות הנהגת פורטו במהלך שתי הפגישות שקיימנו, ואילו עיקרן: על פי קביעת הבוחן, שפוטרה בדו"ח הבוחן ומבוססת על כלל הבדיקות שביצע, כולל עדויותבתיק, התאונה בלתי נמנעת".

"ביחס לחשודה היידי פסלר אין בתיק החקירה ראיה שקשורה לאותו אירוע. לעומת זאת, הרכב נתפס בחניית הבית של החשודה, קרול, אשר הודתה בנהיגה ושחזרה את מסלול נסיעתה, ולגרסתה תמיכה בראיות אחרות. כמו כן, על פי חומר החקירה הרכב בשימושה הקבועה של החשודה קרול".