מספר יחידות מיוחדות של המשטרה, בהם ימ"מ, ימ"ר מרכז ולוחמי יס"מ, פעלו הלילה (שני) בשכונת ג'ואריש ברמלה, זאת לאחר החיסול שאירע בשפלה וקרב היריות בעיר.

ספטמבר השחור: 28 נרצחים במגזר, ארגוני הפשע משתוללים וההרתעה מרוסקת
ניסיון רצח בצפון: דקר את אשתו במספר מקומות בגופה ונעצר

בתום הפעילות המבצעית, עצרו הכוחות שניים מתושבי המקום שהועברו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז. לצד זאת, נתפסו השניים עם שני כלי נשק מסוג קלצ'ניקוב אוויר, אקדח ומחסנית, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון ציין: "מדובר במהלך מבצעי נחוש, המעביר מסר חד וברור כי לכל ניסיון פגיעה בשוטרים יש מחיר כבד וככל שנשקפת סכנה ממשית, ההנחיה היא לנטרל כל איום מידית".

זירת האירוע בשפלה (צילום: לירון מולדובן)
זירת האירוע בשפלה (צילום: לירון מולדובן)

כזכור, אדיר איבגי בן ה-37 מת אמש לאחר שנפצע אנושות מפיצוץ מטען שהוצמד לרכב והתפוצץ בכביש 40, סמוך למושב חצב שבדרום. אדם נוסף כבן 30 נפגע באירוע באורח בינוני ופונה לבי"ח קפלן עם חבלה רב מערכתית. צוותי הרפואה שהגיעו לזירה העניקו טיפול לשני הפצועים ונאלצו, כאמור לקבוע את מותו של איבגי. 

לאחר מכן, המשטרה ביצעה כאמור פעילות מבצעית ממוקדת בשכונת ג'ואריש שברמלה. במהלך הפעילות, חשוד שביצע ירי לעבר השוטרים, נוטרל ופונה לבית החולים במצב קשה.