אישה בת 40 נורתה למוות הערב (רביעי) באירוע ירי בשפרעם. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לה טיפול רפואי בזירה ופינו אותה לבית החולים רמב"ם תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. במקביל, אדם נוסף נפצע באורח קל. כוחות משטרה שהגיעו לזירה, חלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה והרקע. 

טענות קשות בערערה: "מי שאחראי על המשילות שמח שזה קורה"
"אי אפשר לצאת החוצה, אנחנו בסרט אימה": כך הפכו רחובות ישראל לזירות מלחמה

תושב שפרעם סיפר בשיחה עם "מעריב": ״הנרצחת הייתה בדרך חזרה מחתונה בכפר מנדא כשלפתע ירי בוצע על שני רכבים בשכונת 'עוסמאן' בשפרעם, וכתוצאה מהירי האישה נפצעה ומתה - והבחור ברכב לידה נפצע קל. כעת, במהלך הלילה מתרחש עוד ירי כנקמה על מותה של הצעירה", לדבריו: "הסכסוך הוא בתוך משפחת חג׳ג׳ שמתגוררת בשפרעם".

שעות ספורות קודם לכן, יאסמין ג'אברין נמצאה לפני זמן קצר במצב אנוש ומותה נקבע בהמשך לאחר שנורתה מטווח אפס בעת שישבה ברכבה במגרש חנייה סמוך לאולם אירועים  מייס אלרים. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה פעולות החייאה ולבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

החיסול הוא במסגרת הסכסוך בין משפחת אל אסמר ומשפחת ג'עו שגבה כבר לא מעט קורבנות, כך מעריכים במשטרה מאחר והצעירה שנרצחה היא רעייתו של חייל בכיר בכנופיה של סוהיב אל אסמר. בערערה נמצא רכב שעולה באש ששימש ככל הנראה את המתנקשים.

כוחות משטרה גדולים ממחוז חוף שהגיעו לזירה, פתחו בחקירת האירוע שהרקע הוא פלילי. בזירה ישנו רכב שבשמשה שלו נקובים כדורים, ללא ספק שהיורה ירה מטווח קצר לראשה של הצעירה במטרה להביא למותה. בשלב זה מתנהל מצוד אחר חשודים. ג'אברין היא הקורבן ה-188 במגזר הערבי מאז תחילת 2023.