משטרת ישראל עצרה אמש (שני) תושבת חיפה בת 55 המשמשת כאחות במרכז הרפואי בני ציון בחיפה שהעלתה פוסט שיש בו הזדהות ותמיכה בארגון טרור ברשת החברתית.

לאחר שהסיתה נגד ישראל: משפיענית רשת בחברה הערבית נעצרה
חשד להסתה לטרור: שני דרשני מסגדים נעצרו במזרח ירושלים
 
אמש התקבל במשטרה דיווח על פוסט הזדהות ותמיכה בארגון טרור ברשתות החברתיות, על רקע המלחמה. במסגרת הפוסט אשר פורסם ברשתות החברתיות בין היתר נכתב, "זה יותר ממה שהיינו יכולים לצפות לו", "זה מביא שמחה".

שוטרי תחנת חיפה של מחוז החוף איתרו מיד את החשודה וביצעו את מעצרה להמשך חקירה בחשד להסתה, תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור. בהתאם להתפתחות החקירה תובא החשודה היום לדיון בבית משפט השלום בחיפה בבקשה להאריך את מעצרה.

מטעם הנהלת המרכז הרפואי בני ציון בחיפה נמסר: "הנהלת המרכז הרפואי בני ציון מביעה זעזוע ורואה בחומרה רבה את הדברים המיוחסים לאחות באחת ממחלקות ביה"ח ומגנה בתוקף את דבריה. הנהלת המרכז הרפואי תנקוט בכל הצעדים המשמעתיים הנדרשים נגדה בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים בעיריית חיפה ומשרד הבריאות. עד לביצוע שימוע לבחינת הפסקת העסקתה בביה"ח כנדרש על פי חוק". 

אין מדובר באירוע בודד של אחות שתמכה ברשתות ברשתות החברתיות. בעקבות תלונות של צוות בי"ח בילינסון על אחות במחלקה שפרסמה פוסטים ברשת חברתית שתומך בטרור, האחות זומנה לשימוע והושעתה מידית מעבודתה. הנהלת בית החולים הגישה תלונה במשטרה. מטעם בי"ח נמסר: "הנהלת בי"ח בילינסון מוקיעה התנהגות זו ותגלה אפס סובלנות לאירועים מסוג זה".