הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

ביום שישי, יממה לפני תחילת המלחמה, תושב קריית גת נחקר בחשד לאיומים ותקיפת בת זוג ושכנו. מיד בתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים של אי יצירת קשר והרחקה ממקום מגורי המתלוננת והשכן. כעבור מספר ימים פנה הסנגור, עו"ד בן שטרית למשטרת קריית גת ולתביעות דרום, בו הוא ביקש לסגור את התיק באופן מידי. בפנייתו ציין כי מדובר בתלונות שווא שהשכן רקם כדי לפגוע בזוגיות של מרשו.

לפרטים נוספים אודות עו"ד יאיר בן שטרית לחצו כאן

מאחר שמדובר בתיק אלימות במשפחה תחנת המשטרה העבירה את התיק לעיון תובע משטרתית, הסנגור ציין "מאחר שמרשי מעולם לא איים לא במישרין ולא בעקיפין על המתלוננת והשכן ובמשך כל התקופה עובר לתלונה ולאחריו, המתלוננת שהתה עם מרשי בבית מלון באילת, במרינה באשדוד, בביתו של מרשי, ועוד.

השניים מקיימים זוגיות למעלה מעשור, הייתכן שהיא תחוש מאוימת ותמשיך לישון לצד מרשי ו/או לצאת עימו לבילוים/בתי מלון/ מסעדות, ועוד? ברי כי מדובר בטענות כזב", ציין עו"ד בן שטרית והוסיף: "גם השכנים במקום יודעים כי השכן רקם את התלונה על מנת לגרום לקרע בזוגיות בינהם".

עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)
עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)

עו"ד בן שטרית הדגיש לתביעות כי מדובר בתלונת שווא שכן מרשו מעולם לא איים על המתלוננת ולא על השכן. לא יעלה על הדעת שמרשו ייפגע מכך לאור ניסיונו הנלוז של השכן במטרה "לשחד את המתלוננת שתהיה עמו בזוגיות".

חרף זאת, התביעה היתה נחוצה להגיש כתב אישום פלילי כנגד החשוד, אולם לאחר שעו"ד בן שטרית הציג לתביעה ראיות שמחזקות את טענת מרשו. התביעות קיבלו את טענותיו של עו"ד בן שטרית וניכר כי יש עדים אובייקטיבים שמחזקים את טענותיו של החשוד. לאחר ההפנייה והבקשה המנומקת, של עו"ד בן שטרית להורות על סגירת התיק הפלילי (במטרה למנוע כתב אישום נגד מרשו) ולאחר שיחה עם ראש שלוחת תביעות, קיבל החשוד את הבשורה כי התיק נסגר ולא יוגש נגדו כתב אישום.

עו"ד יאיר בן שטרית מסר בתגובה "לדאבוני הדרך הכי קלה זה להגיש כתב אישום כנגד אזרח. משטרת ישראל מטפלת באופן מידי בתיקי אלמ"ב בפרט שמדובר בחבלות ואיומים. ככל ויש חשש או מחלוקת בין בני זוג, קיימת חשיבות להיוועץ עם עורך דין על מנת להימנע מהליך פלילי מיותר כפי שנעשה במקרה של מרשי, דבר שחסך לו זמן יקר ועוגמת נפש".

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

ליצירת קשר עם עו"ד יאיר בן שטרית שלחו וואטסאפ
הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]    
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר