דווקא בשעת מלחמה כשאזרחים רבים עדיין נמצאים עמוק בתוך הטראומה של ה – 7 באוקטובר והמראות הקשים של מחבלים שהתדפקו על דלתות אזרחים וטבחו בהם, הרשה לעצמו תושב הוד השרון בשנות ה – 50 לחייו להגיע באמצע הלילה לבניין מגורים ברחוב ברוידה בפתח תקווה להתדפק על דלתות הדיירים ולעורר בהלה ופאניקה. 

צעירים תיעדו בניינים בפתח תקווה; בעיר טוענים כי מדובר בפלסטינים

כוחות משטרה מתחנת פתח תקווה  שהוזעקו למקום, קיבלו תצלום של החשוד ופתחו בסריקות נרחבות בסיומן גם הצליחו לאתר את החשוד, לבצע את מעצרו ולהובילו לחקירה בתחנה. 

"סמוך לשעה 03.00 לפנות בוקר הגיע אלמוני אל הבניין שבו מתגוררים הוריי" כך סיפר לנו תושב פתח תקווה. "ממש באמצע הלילה הוא הקיש על דלתות של דיירים בבניין ועורר בהלה. אחד השכנים הצליח לצלם אותו והזעיק את המשטרה. זה לא נורמלי במיוחד לא בתקופה הזאת שאלמונים יגיעו אל בנייני מגורים ויטרידו אוכלוסיה מבוגרת בפרט באמצע שנתם. זה לא משחק ולא מתקבל על הדעת. אדם כזה גם אם הוא חולה חייבת לשבת מאחורי הסורג, הוא מהווה מטרד לסביבה. ההורים שלי נלחצו וככה כל הדיירים בבניינים. זה אירוע חמור מאד".

כאמור כוחות משטרה מתחנת פתח תקווה שהגיעו למקום תוך זמן קצר ביותר, הגיבו בנחישות לאירוע, קיבלו את פרטי הזיהוי של החשוד וכן תמונה שלו ואכן בתוך סריקות נרחבות הוא אותר ונעצר.

גורמים במשטרה ציינו בפני מעריב כי עתה תיבחן מידת כשירותו הנפשית. החקירה נמשכת.