הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

  • הכירו את: "חלומות מתוקים" באשקלון. עסק קטן המתמחה בהכנת מגוון מארזים לכל אירוע ולכל נושא. אם אתם זקוקים למארזי ממתקים, מחפשים מתנה ליום הולדת או לכל אירוע, "בחלומות מתוקים" תוכלו למצוא את המארז המושלם. יש לנו אפילו מארזי יצירה אכילים לילדים. העסק מפעיל שירות משלוחים לאשקלון ולאזור הדרום.
  • שנת הקמה: כחודשיים לפני המלחמה. מייסדת "חלומות מתוקים", הייתה בעברה בעלת עסק של בר ממתקים לאירועים, אך הוא נסגר במהלך התפרצות מגפת הקורונה.
  • מי עומד מאחורי: בעלת העסק היא כרמית גואטה, אם חד-הורית ל- 3 ילדים. לגואטה ניסיון של יותר מ-8 שנים בתחום האירועים והמתוקים.
  • איך השפיעה עליכם המלחמה: "העסק פשוט עצר מלכת! רבים מתושבי אשקלון עזבו את העיר בגלל המצב וההזדמנות הפסיקו בבת אחת. יום לאחר השבת השחורה הבניין שבו אני מתגוררת ספג פגיעה ישירה, דבר שאילץ גם אותי לצאת מהבית עם הילדים. התארחנו במשך שבוע בבית מלון ולאחר מכן חזרנו הביתה".
  • מי הנפגעים הישירים: "הנפגעים העיקריים הם כמובן ילדיי שכן אני מפרנסת יחידה בבית. אומנם, יש לי עבודה נוספת כסוכנת מכירות בחברה בבעלות פרטית, אך משכורת אחת לא מספיקה לנהל בית, לדאוג ל-3 ילדים מתבגרים ושאר ההוצאות".
  • מה המסר שלי למי שקורא: "אני לא רוצה תרומות! אני אישה חזקה שלא נתנה לאף אחד להפיל אותה במהלך השנים, וכן גם היום לא אתן לארגון טרור אכזרי להרוס לי את הפרנסה ולמחוק לנו את החיוך והאושר שבעשייה. אמשיך לשמח ילדים עם המארזים המתוקים שאני מכינה, אמשיך לשמח אוהבים עם מארזים לימים משמחים, ואמשיך ליצור בשביל עצמי! כי זה מה שאני הכי אוהבת לעשות!".
  • איך יוצרים קשר: כרמית גואטה נייד: 052-4738090. מייל: [email protected] 

ליריד העסקים הוירטואליים - הפרויקט של התאגדות העסקים הקטנים

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]  
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר