שוטרי מחוז צפון סיכלו אתמול (שישי) חיסול, על פי החשד של אחד מבכירי ארגון הפשיעה של בכרי, במסגרת הסכסוך העקוב מדם מול ארגונו של חרירי. ארבעה חשודים תושבי אום אל פאחם, ג'לג'וליה ונצרת נעצרו כשהם חמושים ברכב ממוגן ירי, ועל פי החשד היו בדרכם להוציא לפועל נקמה על חיסול אחד מאנשי הארגון בשבוע החולף.

לאחר המעצר של ראש ארגון הפשע בכרי - הארגון היריב חרירי ספג מכה | בלעדי
בגין חטיפה וסחיטה באיומים: כתב אישום יוגש נגד בן משפחת חרירי

השוטרים תפסו ברכב קלאצ'ניקוב וממצאים נוספים שמחזקים את החשד שמדובר בחוליית חיסול שהורכבה מבכירים בארגונו של חרירי, בני 19, 26, 30 ו-38. החשודים שנסעו ברכב ממוגן ירי זוהו על ידי הכוחות והחלו בבריחה תוך ניסיון להימלט מהשוטרים. 

במהלך המרדף אחר הרכב ביצעו השוטרים ירי לעבר גלגלי הרכב הממוגן עד לעצירתו ומעצר החוליה. מעצרם של ארבעת החשודים הוארך בשישי בצהריים בבית המשפט השלום בנצרת בחמישה ימים.

מפקד מחוז צפון – ניצב שוקי תחאוכה, אמר לאחר הסיכול כי "אנו רואים שוב, שמלחמת ארגוני הפשיעה אינה יודעת גבולות, אלמלא הפעילות האמיצה של השוטרים, היינו עלולים להימצא כעת בסיום אחר לגמרי של האירוע, שכולל אבדות בנפש. אנחנו פועלים מודיעינית ומפעילים את כל הכוחות שלנו בשטח על מנת למנוע את המשך ההרג והאלימות ולרסק את ארגוני הפשע".