כמעט מידי לילה מגיע נהג רכב פרטי לרחוב העצמאות בשכונת כפר גנים ג' בפתח תקווה בסמוך לשעת חצות, ובנהיגה מסוכנת ופרועה מרשה לעצמו לגרום למטרד רעש בלתי סביר ותחושה שבכל שנייה האירוע עלול להסתיים בהתהפכות הרכב בו הוא נוהג. הדקות הללו הפכו לסיוט עבור תושבי האזור, שמוקפצים כל לילה מחדש אל מרפסות בתיהם, מחד במטרה להתחקות אחר הנהיגה המסכנת ומאידך להמתין לרגע הנורא מכל.

הלילה (בין שני לשלישי), סמוך לשעה 23:40, הגיע שוב אותו רכב פרטי לכיכר "הסוסים" בצומת העצמאות ומסקין והנהג, כהרגלו, מחמם מנוע בפראות, לוחץ על דוושת הגז ומאיץ במהירות מטורפת עד שהוא מגיע לכיכר אליה נכנס בחריקת בלמים מכוונת, שצורמת ומחרישה אוזניים לכל תושבי האזור.

"זה הסיוט הלילי הקבוע שלנו. פשוט אדם חסר התחשבות שלא רחוק היום לצערנו שנמצא אותו מרוח על הכביש. זה סנריו ידוע מראש לדאבוננו, בו הכתובת כתובה על הקיר. הבחור לוקח סיכונים מתוך אקסטרים או אדרנלין מטורף, אבל הוא מסכן את המשתמשים האחרים בדרך ומדובר בכביש ראשי שמוקף בבנייני מגורים. להיכנס לכיכר במהירות שהוא מגיע אליה ברעש מחריד של חריקות הבלמים זה בלתי נסבל. המשטרה חייבת לשים סוף להתעללות הזאת כדי שאחד השכנים לא ייקח את החוק לידיים", אומרים תושבים באזור.