הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

המדובר במקרה בו האימא הגישה צו הרחקה נגד הבת שלה, לאחר שטענה כי הבת שלה תקפה אותה. מיד לכך, בית המשפט הורה על צו הרחקה למשך 3 חודשים. אולם, מיד לכך עו"ד יאיר בן שטרית מי שמייצג את הילדה, הגיש בקשה בהולה לקיום דיון ולביטול הצו. עו"ד בן שטרית טען בדיון כי מדובר במקרה מצער בו מרשתו הוצאה מביתה על ידי אמה לאחר שהיא בעצם זו שהותקפה על ידי האם שאפילו נחקרה בהליך פלילי בגין תקיפת סתם ושוחררה בתנאים הכוללים 15 יום אי יצירת קשר וערבות כספית. 

לפרטים נוספים אודות עו"ד יאיר בן שטרית לחצו כאן

"מדובר במשיבה, בחורה צעירה, משתכרת כ- 3,500 שקלים, אשר בכל התקופה נדדה בין מקומות על מנת למצוא מקום ללון. המשיבה סיפרה גם לבית משפט כי מספר ימים ישנה ברכב. כל טענות המבקשת להרחיק את בתה מאחר והילדה בקשר טוב עם אביה. ניכר כי המבקשת לא בוחלת בשום אמצעים ועושה הכל על מנת לנקום באב הילדה. אמר עו"ד בן שטרית והוסיף: "תמוה כיצד טענה המבקשת כי הותקפה לכאורה עת נחקרה בחשד לתקיפה כנגד המשיבה".

עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)
עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)

בתום הדיון לאחר שבית המשפט שמע את טענותיו של עו"ד בן שטרית, הורה השופט אלבז על פסק דין המורה על ביטול הצו באופן מידי. למעשה בעקבות כך, הילדה יכולה לחזור להתגורר בביתה. חרף התנגדות האמא. השופט הוסיף בפסק הדין :כל כיוון החקירה מראה שהמבקשת מעוניינת להרחיק את המשיבה בשל מאבק המתנהל בינה לבין אביה של המשיבה אשר המבקשת סבורה כי המשיבה משתפת איתו פעולה", כתב השופט אלבז בפסק הדין והוסיף: "לא שוכנעתי שהמשיבה פגעה במבקשת ואף לו היתה פגיעה שכזו הרי שתקופת ההרחקה היה די בה כדי להתרות במשיבה שאם יתרחש אירוע שכזה היא תורחק לתקופה של 3 חודשים".

עו"ד יאיר בן שטרית, מסר בתגובה: "אני מברך את החלטת בית המשפט הנכבד שקיבל את מלוא טענותיי והורה על ביטול הצו באופן מידי. מדובר במקרה עצוב בו האם מבקשת להוציא את בתה הצעירה מהדירה מכיוון שהילדה משתפת פעולה עם אביה".

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

ליצירת קשר עם עו"ד יאיר בן שטרית שלחו וואטסאפ
הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]    
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר