חודש וחצי לבחירות: משטרת לב תל אביב פתחה היום (רביעי) בחקירה בעקבות תלונה שהגיש ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, לפיה כשהיה ברכבו עם נהגו ועוזרו רץ לעברם חשוד תוך שהוא מנופף לעברם באקדח. במהלך החקירה נעצרו שלושה חשודים, תושבי רמת גן בני 17, 21, ו-23. במהלך המעצר נתפס ברכב בו שהו החשודים אקדח גז וחומרים החשודים כסמים מסוכנים. החשודים הועברו לחקירה בתחנת לב תל אביב.

ד"ר חן קוגל, מנהל המכון לרפואה משפטית: "הטבח בדרום היה סדיזם טהור"
תושבת העוטף ששכלה 6 מבני משפחתה הטיחה בגלנט: "ממשלה מזופתת, מה אתם עושים?"

בפוסט שהעלה שאמה-הכהן בפרופיל האישי שלו הוא תיאר את מה שהתרחש החל משעות הבוקר. לדבריו פנו אליו מספר דמויות שאותן הוא מכנה עבריינים, ששטחו כלפיו דברי נאצה. לאחר מכן הוא הבחין ברכבם. הוא עצר את הרכב במטרה לצלם אותם, ואחד היושבים רץ לעברו עם אקדח ואמר "מלשן של המשטרה".

"המשטרה עצרה היום שלושה צעירים לאחר שאחד מהם רץ בטירוף לעבר הרכב שלי תוך שהוא שולף אקדח ומכוון אותו לראשים שלי ושל העוזר שלי שנהג לצידי", כתב.

"שיח אלים, רעיל, מתסיס ומסית הוא עץ שכן נותן פרי, אך זהו פרי מסוכן קטלני. כשמתמודד מולי מאחל במועצת שאחותי תחלה בסרטן, או מסתובב ברחובות העיר עם בריונים מוכרים בשפתם האלימה זו התוצאה ברחובות העיר. כשחברת אופוזיציה מאחלת למספר 2 שמחבל ידרוס אותה... זו התוצאה ברחובות העיר".

עוד סיפר, כי "היום הלכתי במצוות אשתי לשלם את חוב הפירות והירקות שלנו לירקן. בעודי עומד בפתח החנות ומקשיב לתושבים חולף רכב 'אוודי' של 'החברה הטובים' וצורח נאצות כלפי ומאחל לי וללהט"בים בשפת ביבים את 'מיטב האיחולים'. לאחר כמה דקות אנו מבחינים באותו רכב חונה באופן עברייני באמצע הרחוב בצד השני של הכיכר, כשיושבי הרכב מכונסים 30-20 מטרים במרכז הכיכר. עצרנו לצלם אותם ואז אחד מהם פותח בריצה מטורפת אל עבר הרכב וחלון הנהג תוך שהוא שולף אקדח, מכוון אותו אלינו, צורח את שמי ומכנה אותי 'שוטר מלשין'".

"זכותם של העבריינים להצביע להחלפת ראש העיר ואני אכן ראש העיר הכי גרוע שהיה לעבריינים אחרי שהיו להם בעבר בובות ודלתות פתוחות בעירייה", המשיך שאמה-הכהן. "אין זכות לשום אדם להחדיר שיח אלים ובטח לא לפעול באופן אלים ובטח ובטח לא לרדוף אחרי ראש העיר עם אקדח שלוף. עלי לא ניתן לאיים ואותי לא ניתן להפחיד אבל הפעולה הזו הטילה מורא והכניסה לחרדות עובדות ועובדי עירייה ובני משפחה שלי וכל מה שהפריד בין קביעת זהות ראש העיר הבא בקלפי או ברצח בירייה היה היום לחיצה אחת על ההדק.  כולכם עדים למסע ההסתה נגדי שלא נפסק גם בימי המלחמה בעת שאני נלחם לשמור על העיר, להחזיר אותה לשגרה מלאה, לחבק ולחזק את המשפחות השכולות ולבקר את הפצועים. תמיד תזכרו מי נתנו לכך יד ומי עודדו זאת הם אינם ראויים להיות אנשי ציבור".

לסיום כתב: "אני סומך ב-100% על משטרת ישראל שמיד פשטה על מספר מקומות בעיר שתמצה את החקירה. אנחנו עיר מתוקנת במדינת חוק ולא איזה כפר בעולם השלישי. מסע הבחירות שלי מוקפא מהשבת השחורה כי כל יום שאפשר לדחות מחלוקות ופירוד בעת הזו זו חובה, זו העת לאחדות וממלכתיות".