איש התקשורת ינון מגל שיגר היום (רביעי) מכתב התראה לפני תביעה לפעיל מחאות קפלן משה רדמן, זאת בטענה כי רדמן פרסם הכפשות ושקרים נגדו.

מכה למחאה: בג"ץ דחה את העתירה להסיר את צו שטח צבאי סגור מכרם שלום וניצנה
הגיעו על אופנוע, ירו מנשק חם ופצעו את הקורבן: האלימות במגזר שוב בעלייה

במכתב תיאר עורך דינו של מגל: "בשבועות האחרונים מצאת לנכון לפרסם כנגד מרשי שני פרסומים המהווים לשון הרע חמורה כלפיו. בפרסום הראשון האשמת את מרשי בכך שראש הממשלה בנימין נתניהו משמש 'שוגר דדי' שלו ומכיוון שזמנו עבר על מרשי למצוא 'שוגר דדי' אחר. המונח שוגר דדי משמעו שנתניהו מהווה תומך בכסף או באתנן אחר למרשי. דבר שלא היה ולא נברא".

"בפרסום השני ציינת כי 'ינון מגל, ויעקב ברדוגו מקבלים תדרוכים על בסיס קבוע מסביבתו הקרובה ביותר של ראש הממשלה, כולל משימות ברורות את מי ומה לנגח ואיזה נרטיבים לקדם'", הוסיף עו"ד. "בהמשך הפרסום הנ"ל ציינת כך, 'יש לי עוד אבל אעצור פה - יאללה... בואו לבית משפט אין כמו אור השמש'. אם בכך לא די קינחת את הציוץ בהדבקת הכינוי פחדנים לכל מושאי הפרסום".

בהמשך המכתב נכתב כי "האשמת את מגל כי הוא איננו עיתונאי ואיש תקשורת עצמאי בדעותיו, אלא מתודרך באופן קבוע מסביבתו הקרובה של ראש הממשלה, וכן כי הוא פועל בחייו המקצועיים כאיש תקשורת על פי משימות הניתנות לו ומוכתבות לו על ידי מקורבי רה"מ לרבות משימות את מי לתקוף ובאילו נושאים לתקוף וכן משימות ברורות לקדם אג'נדה שמתאימה לראש הממשלה וסביבתו".

"הפרסום שלך ואמירת העובדות הנחרצת בו כלפי שנואי נפשם של עוקביך ומעריציך קנה לו תמיכה רבה, ועד מהרה התפשט כאש בשדה קוצים כאשר נכון למועד כתיבת שורות אלה למעלה מ5,000 בני אדם כבר סימנו לייק לפרסום, למעלה מ700 גולשים שיתפו אותו מחדש, ובאופן כללי מאות אלפי בני אדם נחשפו לפרסום משמיץ זה".

בסוף המכתב צוין כי "בנסיבות אלה ברי כי הוצאת לשון הרע כנגד מרשי בשני הפרסומים לעיל ומשכך הורני מרשי לפנות אליך במכתב דחוף זה על מנת שתחזור בך מהדברים, תמחק את הפרסומים, תתנצל בפניו ותפצה אותו בגין לשון הרע שהוצאת כנגדו והכל בתוך 48 שעות ממועד קבלת מכתבי זה".

רדמן הגיב למכתב: "יאמר לזכותך שאפילו לא טרחת להכחיש במכתב, נתראה בביהמ"ש".