היום (שני) התחדש בבית המשפט המחוזי בירושלים משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עם לא פחות מארבעה עדים הקשורים לתיקים 1000 ותיק 2000. העדים הם צבי נטע, ויקטור סרגה, רן רימון ואביטל להב.

נטע איש עסקים ישראלי שניהל בעבר עסקים והיה בקשרים עסקיים עם ארנון מילצ'ן. בעבר דובר על כך שתהיה ביניהם שותפות בעסקי הרכב. בשנת 2008 צבי נטע קנה את חלקו של ארנון מילצ'ן במכשירי תנועה בכ-100 מיליון דולר.

העד השני ויקטור סרגה היה בעבר נהגה של שרה נתניהו. לאחרונה פורסם כי הוא חושש להעיד אך בפרקליטות לא מכירים זאת והוא אמור להגיע לדוכן העדים כפי שתוכנן. במשטרה  העיד סרגה כי העביר כמה פעמים בקבוקי שמפנייה ממכונית הנהג של ארנון מילצ'ן אל ביתם של בני הזוג נתניהו.

רן רימון ואביטל להב הינם עובדי ynet אשר אמורים להעיד על האופן בו יכול האתר ynet להשפיע על סיקור הנקשר לנתניהו. רן רימון משמש כעורך עמוד הבית של ynet.

ביום שלישי צפויה המשך חקירתו הנגדית של החוקר גיל ראכלין שהעיד במהלך השבוע שעבר ועדותו טרם הושלמה. ראכלין חקר בין היתר במסגרת תיק 1000 את הדס קליין העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ושני קוסקס מנהלת המשק דאז.

ביום רביעי צפוי להעיד העורך עידו אדירם. בעבר פורסם כי קליין העבירה קלסרים לאדירם מחוץ לחדר החקירות בחניון פארק רעננה, ויומיים לאחר מכן נפגשו שוב. המזכרים תועדו על ידי אדירם וצפויים לעלות במסגרת החקירות.