הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

בשנת 2022, נחקר האיש בחשד לתקיפת בת זוג,  מיד בתום חקירתו המשטרה הורתה על שחרורו ולאחר זמן מה קיבל הודעה כי התיק נסגר מחוסר ראיות מספיקות. עו"ד בן שטרית לא ויתר והגיש הודעת ערר על עילת הסגירה וציין כי בניגוד לנטען כי יש ראיות או עדות מפורטת מאת המתלוננת, עדותה רצופה בסתירות ובחוסר מהימנות.

לפרטים נוספים אודות עו"ד יאיר בן שטרית לחצו כאן

לדברי עו"ד בן שטרית המתלוננת לא התכוונה כלל להגיש תלונה למרות שטענה שהותקפה לכאורה זאת לאחר שדווקא החשוד הזמין משטרה כי חשש לילדיו ואז לפתע נזכרה המתלוננת להגיש נגדו תלונה בגין טענות כשנתיים לפני הגשת התלונה. "המתלוננת בחרה לספר על דברים ישנים שאין שום חיזוק או דבר מה לטענותיה. וניכר כי טענותיה ותלונתה לאור העובדה שמרשי הזמין ראשון את משטרת ישראל מאחר שחשש על מצב ילדיו", כתב עו"ד בן שטרית.

עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)
עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)

עוד נכתב בהודעת הערר כי בניגוד לנטען "כי החשוד עצמו בחקירתו... לא שלל כי סטר למתלוננת" ההפך הוא הנכון והחל מהרגע הראשון מרשי ציין כי מעולם לא תקף את המתלוננת ואלמלא הזמין את המשטרה סביר להניח שהתיק לא היה נפתח כלל. החשוד ציין במספר רב של פעמים – בכל שנשאל כי לכאורה תקף השיב "אין מצב כזה בעולם ". גם כשנשאל על אירוע מלפני שנתיים השיב כי הוא לא אדם אלים, ואין מצב שהוא מרים ידיים על אישה.

"לאור העובדה כי המדובר בתלונת שווא כנגדו, ונוכח העובדה כי מרשי הוא שהזמין המשטרה ולאור כך הוגשה נגדו תלונת שווא, חשוב עד מאוד ולא פחות מכך ראוי וצודק כי יסגר התיק מחוסר אשמה מאחר שאין ולא היה למרשי יד ורגל בעניין נשוא התלונה", כתב עו"ד בן שטרית וכאמור לאחר שליחת הודעת הערר, עו"ד סנ"צ וראש יחידת התביעות במשטרה, קיבלה את בקשת הסנגור ושינתה את עילת סגירת התיק.

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

ליצירת קשר עם עו"ד יאיר בן שטרית שלחו וואטסאפ
הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]    
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר