הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר

בחודש ספטמבר אשתקד, נחקר מרשו של עו"ד בן שטרית בחשד לאיומים. מיד בתום חקירתו הוא שוחרר ומיד התיק נסגר מחוסר ראיות. מהבקשה עלה, כי החל מהרגע הראשון, מרשי מסר בחקירתו כי לא איים ולא תקף את המתלונן. כל מה שעשה החשוד היה להרחיק את המעורב השני שבחר לאיים ולתקוף את בני משפחתו של החשוד.

לפרטים נוספים אודות עו"ד יאיר בן שטרית לחצו כאן

"מעיון בתיק עולה באופן חד וברור כי המתלונן החזיק סכין בניגוד לדין. גם בחקירתו במשטרה הודה המתלונן כי הוא שתה אלכוהול, והחזיק סכין על גופו והיה בכוונתו לדקור את החשוד", כתב עו"ד בן שטרית בבקשה והוסיף: כשנשאל המתלונן האם החשוד היה תוקף אותך מה היית עושה עם הסכין שהיתה לך? 'הייתי דוקר אותו ברגל', כך ענה. לא יעלה על הדעת שתיק החקירה נסגר בחוסר ראיות עת אין מדובר בעבירה מצד מרשי".

בהמשך הדגיש עו"ד בן שטרית, כי לא הייתה כל עבירה ומשכך לא הוגש בתיק זה כתב אישום אלא ההפך הוא הנכון ומרשו הינו הקורבן. עוד ציין הסנגור כי מדובר באדם בן 32, נשוי ואב לשלושה ילדים, שנמצא במילואים מה-7.10. כאמור אחרי שליחת המכתב, משטרת קריית גת נענו לבקשה והתיק עודכן שנסגר מחוסר אשמה.

עו"ד יאיר בן שטרית מסר בתגובה: "אני מברך את החלטת המשטרה שקיבלה את טענותיי ותיק החקירה נגד מרשי נסגר מחוסר אשמה. נכון היה לעשות כן עוד בתחילה וטרם בקשתי. עילת הסגירה מהותית ומשפיעה על המשך חייו של מרשי. טוב שנעשה כעת מאשר מאוחר יותר".

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

ליצירת קשר עם עו"ד יאיר בן שטרית שלחו וואטסאפ
הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected]    
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).

הכתבה נכתבה בשיתוף אוביטר