עומרי מאיוסט בן ה-26, רועי בונקר בן ה-37 וגבי חנני בן ה-29 נעצרו בחשד שתקפו את בעלי הדוכן המזון הפופולרי "לחם חביתה" שנמצא בעיר. היום (שני) הם הובאו לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

התחזה לבן גביר וביקש להזמין כרטיס ב"רמי לוי": תושב נוף הגליל יואשם בהונאת ענק
במהלך משחק כדורגל: קטין מאום אל-פחם חשוד כי הניף דגלי פלסטין

השלושה נעצרו במקרה, לאחר שבלשי תחנת נתניה פעלו אמש באופן יזום כנגד גורמים פליליים בעיר. במהלך הפעילות באזור התעשייה החדש בעיר, זיהו הבלשים את שלושת החשודים אשר חלקם היו רעולי פנים, כשהם תוקפים באגרופים ובלום ברזל את בעל הדוכן ואת בנו.

כאמור, שופטת בית משפט השלום לימור חלד רון האריכה בארבעה ימים את מעצרם של החשודים. בבית המשפט טען נציג המשטרה כי השלושה נעצרו בתוך עסק לחם חביתה בנתניה בשעה ששניים מהם חבטו בבעלים ואילו השלישי עמד מחוץ לעסק ואבטח את האירוע. עוד לטענתו מדובר בחשודים בעלי עבר פלילי עשיר שהמשטרה תעשה ככל שעל ידה כדי להגיש נגדם כתבי אישום .

מחקירת המשטרה עולה כי לאירוע התקיפה קדם אירוע אלים בשעות הבוקר בעקבות ויכוח על חנייה כשאחד החשודים הבהיר לבעלי לחם חביתה, "אני אחזור לכאן ואראה לכם". לטענת המשטרה השלושה הגיעו בשעות הערב כדי לסגור חשבון כשהם חמושים לדבריה באלות, לום סכין ורעלות על הפנים . 

שניים מהחשודים שומרים על זכות השתיקה ואילו חשוד שלישי מתעקש על כך שנעצר לחינם וכי נוכחותו במקום הייתה אקראית ללא קשר לאירוע התקיפה הנטען.

עו"ד ג'קי סגרון, המייצג את מאיוסט ובונקר: "המשטרה מיהרה לעצור את מרשיי. כל האירוע לכאורה מתועד ובתיעוד , אם היו אוספים את הפרטים היו נחשפים לפרטים אחרים ולא בהכרח שהלקוחות שלי היו נעצרים. החוקרים לא צפו בסרטונים ממש וזה לא תקין. אני מניח שהתמונה תתבהר ומרשיי ישוחררו".