התלהטות בסכסוך בין ארגוני הפשיעה של ערן חייא לזה של האחים אלי ויוסי מוסלי, הובילה לרצף של אירועים חמורים תוך שימוש באמצעי חבלה וסיכון חיי אדם. אמש, סמוך לשעה 23.00 בלילה הושלך רימון רסס לעבר חצר ביתו של יוסי מוסלי המתגורר בסביון, זאת בשעה שאשתו וילדיו שהו בבית.

הסולחה שלא הייתה וההסכם עם עד המדינה: כך פספס ערן חייא את הזדמנות לחסל את מוסלי
מתחת לרדאר: המכות הקשות שחטפו ארגוני הפשע בזמן המלחמה | צפו

רעול פנים, כך עולה ממצלמות האבטחה, הגיע סמוך לביתו והשליך רימון רסס שהתפוצץ והסב נזק ובמזל גדול לא נרשמו נפגעים באירוע. לפני מספר חודשים בוצע ירי לעבר ביתו והוצתו שני כלי רכב בבעלותו שחנו בחזית הרחוב. כמו אז, כך גם היום במשטרה מעריכים כי מדובר בעוד שלב במלחמה בין שני הארגונים הגדולים במחוז תל אביב ולא בכדי.

זירת האירוע בסביון (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע בסביון (צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הבוקר הושלך רימון רסס לעבר חצר ביתו של שלומי ניאמצ'יק בחולון, המזוהה עם ארגונו של ערן חייא ומי שנחשד בעבר בניסיון לחיסולו של אלי מוסלי. קודם לכן התפוצץ ברחוב ברודצקי בתל אביב מטען חבלה שהוצמד לרכב השייך לגורם פשיעה שבעבר השתייך לחייא.

אי אפשר להתעלם מהעובדה שבשעות הערב סמוך להשלכת הרימון בסביון הושלך רימון רסס ברחוב נחמן מברסלב ביפו אירוע שגרם לנזק למספר כלי רכב שחנו בסמוך. גם כאן לא נרשמו נפגעים. משטרת מחוז תל אביב פתחה בחקירה של מצבור האירועים ובוחנת קשר ביניהם.