בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שלישי) עונש מאסר עולם על ד"ר גיורא פרי, שרצח את זוגתו אסתר אהרונוביץ' ז"ל במושב תלמי אליהו שבמועצת אשכול, וכן פיצוי בגובה 258 אלף שקלים.

ד"ר גיורא פרי הורשע ברצח בכוונת תחילה של רעייתו אסתר אהרונוביץ'
הנאשם ברצח אסתי אהרונוביץ': "זה לא היה בכוונה, היא הייתה אהבת חיי"

כזכור, אהרונוביץ' הייתה בת 70 בהירצחה, פנסיונרית של המועצה האזורית אשכול. מורה למוזיקה שיצאה לגמלאות. אמא לארבעה ילדים, סבתא לתשעה נכדים. ד"ר פרי היה בעלה השני, היא הייתה אשתו השלישית.

שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע קבעו כי אין נסיבות מקלות לרצח שאירע בשנת 2019, ויש ערך חשוב במאסר עולם. השופטים ציינו כי "ההודאה והחרטה החוסכת זמן אינה מספקת".

עוד נאמר בבית המשפט כי פרי ירה בכוונה להרוג את אסתר חמישה כדורים כדורים, שניים מהם לעורפה, "יש להניח שההחלטה הייתה ספונטנית. לכן לא מצאנו שיש מאסר עולם חובה שהוכח מעל לספק סביר. החוק קובע עונש מרבי של מאסר עולם", הסבירו השופטים.

עוד הוסיפו השופטים, "הנאשם אדם מבוגר איש משפחה ללא עבר פלילי ותיק מלחמות ישראל רופא נעים ואמפתי שהתנדב בעולם ושלקח את אקדחו כדי לרצוח את אשתו.

יו"ר נעמת, חגית פאר, בתגובה לגזר הדין של הרוצח גיורא פרי שרצח את אשתו אסתר אהרונוביץ׳ ז״ל: ״גלגלי הצדק עבדו כאן באיטיות אך טוב שהרוצח השפל ינמק בכלא עד יומו האחרון. יש לקוות שכעת המשפחה תזכה לקצת שקט כאשר הצדק נעשה. שנת 2024 החלה רע במיוחד בכל הקשור לאלימות נגד נשים בישראל ונראה שהנושא עדיין בתחתית סדר העדיפויות של הממשלה שמקצצת תקציבים, מורחת חוקים כמו חוק האיזוק האלקטרוני ובאופן כללי אינה מבינה שלמאות אלפי נשים שסובלות מטרור יומיומי אין זמן למשחקים הפוליטיים״.