משפט נתניהו התחדש אתמול בבוקר עם דיון בסוגית תיק 1,000. וימשיך גם היום (רביעי) עם עדות החוקר דני יופה בחקירה הנגדית עם תחילת הדיון אתמול, חקר עו"ד עמית חדד את החוקר דני יופה. יופה נשאל מדוע הוא הזמין את הדס קליין להביא את המסמכים שלקחה ללא רשות ממילצ'ן. כמו גם מדוע לעומת האחרים, היא הוזמנה על ידו ללא צו.

חדד: "ידעת שהמסמכים שקיבלתם מקליין הקשורים לספקים היא גם קיבלה דרך קבלת דבר במרמה. היא אמרה שארנון צריך את זה להנהלת חשבונות שלו כשזה לא היה נכון. היא רצתה את זה כדי להביא את זה לכם".

יופה: "אני לא יכול להגיד לך שאתה לא צודק". חדד: "היא אומרת שהיא רוצה להביא גם מג'ימי (פקר) אתה יכול לראות שגם פה זה אותם דבר. אחד הספקים מתחיל לשאול אותה למה היא צריכה את המסמכים האלה. אני מראה לך שהיא הציגה מצג שווא כדי לקבל גם את המסכים האלה
יכול להיות שלא ביקשתם לקבל צו כי היועץ המשפטי לא היה מביא לכם צווים".

יופה: "לא יכול לומר את זה"

חדד: "אין לך הסבר אלטרנטיבי למה לא ממשו פה צו יופה: אין לי הסבר יופה: ניסינו לברר כמה מתוך כל הכמות, מתוך החשבוניות האלה, כמה זה למי שזה ספציפי רלוונטי לתיק הזה (נתניהו)חדד: אני יראה לך שלא ניסיתם. תעודות משלוח למשל למה לא ביקשתם?".

יופה: "צריך לשאול את מי שהחליט לבצע פעולות כאלה ואחרות וזה לא אני. אני לא החלטתי חדד: למה אתה מציע? אחרי שאתם מבצעים חיפוש אתם רואים הנתונים עומדים בסתירה טוטאלית למה שמספרים לכם. הדס הביאה לכם טבלה מסודרת יופה: לא זוכר".