מלחמת חרבות ברזל: שלט עם פניה של קרינה ארייב החטופה ברצועת עזה הושחת היום (רביעי) בידי אלמוניים בירושלים. השלט נתלה בפסגת זאב, סמוך לשכונה החרדית נוה יעקב.

"הנה הבנות שיכולות להיכנס להריון": ברוטליות בסרטון חטיפת התצפיתניות
כולל סנקציות על ישראל: תוכנית השלום של האיחוד האירופי

על פי גורם בפסגת זאב, המעשה המזעזע בוצע על ידי חרדים קיצוניים וניתן לראות כי החיתוך בשלט נעשה במדויק סביב פניה של החטופה, רק כי היא אישה. משפחתה של קרינה ונציג של המינהל הקהילתי בפסגת זאב מגישים כעת תלונה במשטרה על השחתת השלט.

לדברי גורם בשכונה הירושלמית, "מזעזע שהיחס של החרדים לנשים ממשיך גם בעת הזו, וגם כלפי מי שהיא חטופה. נפעל להחליף את השלט המושחת בשלט חדש – לא ניתן להעלים את קרינה מהמרחב הציבורי רק כי היא אישה".

סשה ארייב, אחותה של קרינה: "כואב לי לראות איך מישהו, בכוונה תחילה ובתכנון מראש, הגיע לגזור ולחתוך את פניה של אחותי קרינה, רק בגלל שהיא בחורה. קרינה נמצאת בשבי מעל 229 ימים, בחורה צעירה ותמימה, שאנחנו רק רוצים אותה בבית במהרה ומבקשים מהציבור לא לשכוח אותה. היכן הרגישות? סבא ניצול שואה צריך לראות השחתה של פניה של נכדתו? כי היא אישה? כואב לי לדעת ששכנים שלנו עשו דבר כזה, כשקרינה הגנה על המדינה, וזה מה שעושים".

תושב השכונה: "מצער וכואב באופן כללי שהשחתת פני נשים הגיעה לאזורינו ועל אחת כמה וכמה שמדובר בחיילת שנחטפה על ידי מחבלי החמאס-דאעש בעת שהגנה על המולדת, שגם אותה משחיתים חסרי רגש החיים בה. מקווה שבמהרה משטרת ישראל תשים ידה על המשחיתים ותמצה איתם את הדין".

תיעוד מהפרת הסדר וחסימת הציר שפוזרה ביציאה מהעיר ירושלים (צילום :דוברות המשטרה)