בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) 15 שנות מאסר על תושב הדרום, אשר הורשע בביצוע שורה של עבירות מין חריגות בחומרתן בבתו, כשהייתה כבת ארבע, במשך כ-10 חודשים, ושידור המעשים המזעזעים לפדופילים איתם התכתב. 
על פי כתב האישום המתוקן, בו הודה הנאשם, בין השנים 2016-2017 נהג הנאשם להתכתב באמצעות תוכנת ה"סקייפ" עם גולשים שהתעניינו בתכנים פדופילים. במהלך השיחות נהג לציין, כי הוא מבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בבתו הקטינה, תוך תיאור גרפי ומפורט של מעשיו. בהמשך, שידר הנאשם למשתמשים האחרים ובזמן אמת את הפגיעה שמבצע בבתו בתמורה לפגיעתם בבנותיהם או בתמורה לסכומים כספיים, כל זאת לשם גירויו וסיפוקו המיני. 
עוד נאמר באישום, כי בחלק מן המקרים, על פי הזמנה מראש מצד המשתמשים הנוספים צילם הנאשם את בתו הקטינה תוך שהוא מבצע בה עבירות, כאשר היא ערומה ומצולמת לצד הקדשה למשתמשים לצורך הוכחת אותנטיות התמונה. על מנת לבצע את המעשים, המתין הנאשם שבתו ואשתו יירדמו וכך יוכל לבצע את זממו ללא הפרעות. כך פגע הנאשם בבתו בזמן שישנה ובהיעדר יכולת להבין או להתנגד למעשיו. 

הנאשם הורשע במסגרת הסדר טיעון, שלא כלל הסכמות לעניין העונש, בביצוע העבירות: מעשה סדום בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, סחר בבני אדם, מעשה מגונה בנסיבות אינוס בתוך המשפחה, שידול למעשה מגונה בנסיבות אינוס, עשיית שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי ופרסום תועבה ובו דמותו של קטין בידי אחראי, וכן החזקת ופרסום תועבה ובו דמותו של קטין, מעשה מגונה והטרדה מינית.
ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה נמסר: "מדובר בתיק חמור וייחודי, חשיפה נדירה של שיטת פעולה של פדופילים ברחבי האינטרנט, היוצרים קשר אישי מול פדופילים אחרים לצורך מסחר בסרטונים בייצור עצמי של תכנים פדופיליים. הנאשם, בעודו נמצא בביתו ובחיק משפחתו, ביצע במשך 10 חודשים שורה של עבירות מין בבתו שגילה פחות מ-4 שנים. אז סחר הנאשם בחומרים שצילם עם פדופילים אחרים ברחבי העולם דרך אפליקציית הסקייפ, והעביר להם את התמונות והסרטונים שצילם תמורת תשלום ובתמורה לקבלת חומרים דומים בהם הם פוגעים בילדותיהן הקטינות. את העבירות ביצע הנאשם באמצעות מחשב וטלפון חכם, וכלל לא נדרש לצאת את פתח ביתו כדי לבצען. בית המשפט גזר עליו היום עונש של 15 שנות מאסר מאחורי סורג ובריח, לצד פיצוי למתלוננת".
         
התיק נוהל בידי עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. התיק נחקר ביחידה 105, השייכת ללהב 433. היחידה הוקמה כחלק מהמטרה להגביר את מוכנות האכיפה לפשיעה כלפי קטינים ברשת. היחידה פועלת ביחד עם מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה למאבק בפדופיליה מקוונת.