הגלגלים של כ-20 כלי רכב נוקבו היום (שישי) בשכונת בשכונת מראח אל גוזלן בכפר יפיע. כמו כן, כתובות נאצה - "נקמה" - רוססה על קירות שני בתים וצוייר מגן דוד ועל כלי רכב - הכתובות "תג מחיר" ו"ערבות הדדית". חוקרי משטרה פעלו בזירת הארוע באיסוף ממצאים ופתחו בחקירת המקרה.



עימראן כנאנה ראש המועצה המקומית יפיע אמר בשיחה עם "חדשות עשר" כי "זה אירוע מאוד חמור. אנחנו ביקשנו מהמשטרה והרשויות האחראיות על הדבר לטפל בנושא הזה כי זה מסוכן מאוד". לדבריו, ההסתה שמתרחשת לאחרונה גורמת גם לביצוע פעולות אלו נגד התושבים.
סובחי סרחאן שכתובות תג מחיר רוססו על ביתו סיפר על הרגע שבו ראה את הכתובות: "זה היה בוקר רגיל, התעוררתי והופתעתי לראות שוטר מתחת לבית שלי. הוא סיפר שניקבו את הצמיגים של כל המכוניות וריססו כתובות תג מחיר". הוא הוסיף כי "זה אירוע מזעזע - לקום בבוקר ולראות שוטר שאומר לך לא ללכת לעבודה, אלא לפתור את הבעיות עם האנשים". לדבריו, הוא אינו מאשים אף אחד. "הם הגיעו לבית כשעדיין ישנו, ועשו את המעשה המנוול הזה", סיכם, "ראו אותם במצלמות האבטחה ואנחנו נלך להתלונן במשטרה, בתקווה שיעשו משהו. אנחנו חיים פה בשלווה עם השכנים, זה מעשה מזעזע ואין לי מילים לתאר כמה שזה קשה לנו באופן אישי".

באפריל האחרון התקבל דיווח במשטרה כי במהלך הלילה בכפרים א-סוויה ולובאן א-שרקייה שליד היישוב עלי נגרם נזק למספר כלי רכב. צמיגים של מספר כלי רכב  נוקבו ורוססו כתובות "די לצווים המנהליים", "תג מחיר", "לגרש או להרוג". 
חודש לפני כן, בית המשפט המחוזי מרכז גזר את דינם של שלושה מורשעים בביצוע פעולות תג מחיר ביהודה ושומרון, והתיר לפרסום כי אחד המורשעים, בן 16, הורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון, בחברות בארגון טרוריסטי, הצתה, תקיפה בנסיבות מחמירות ממניע גזעני, חבלה בכוונה מחמירה ועבירות נוספות. בית המשפט גזר עליו חמש שנות מאסר. 
נאשם נוסף, שהיה חייל בעת ביצוע העבירות, הורשע, בין היתר, בעבירות הצתה, השחתת פני מקרקעין ממניע גזעני, תקיפה בנסיבות מחמירות ממניע גזעני, קשר לפשע ועבירות נוספות. בית המשפט גזר עליו 4.5 שנות מאסר. נאשם נוסף הורשע בעבירות היזק בזדון ממניע גזעני, יידוי אבן לעבר כלי תחבורה ועבירות נוספות ובית משפט גזר עליו 32 חודשי מאסר. הנאשמים גם חויבו לשלם פיצוי מוסכם בסך כ-50 אלף שקל