פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל, וההתפתחויות החדשות בנושא, ממשיכות להעסיק את הציבור בישראל, בעיקר לאור העובדה כי נראה שאין מנוס ממשפט חוזר למי שעד עכשיו נחשב לרוצח, רומן זדורוב. אחד הכתבים המובילים ביותר בפרשה הוא כתב חברת "החדשות", גיא פלג, שמשדר מדי שבוע ב-103FM, וחשף את דבר ההתפתחות החדשה ביום חמישי האחרון. כעת הוא התייחס לזה בתוכניתו ב-103FM, ואף ענה לשאלות ותהיות המאזינים. במהלך התוכנית התייחס פלג גם למצב בדרום, הירי בפיטסבורג ועוד.



פלג פתח ואמר: "כמה נקודות בעניין רומן זדורוב - אין לי כוונה להחליף את בית המשפט, לא אשקול את משקל הראיות כמו בית המשפט, כל שאוכל להגיד זה לצטט מפרוטוקולים של בית המשפט, של המומחים, ולנסות לעשות סדר בבלאגן. אז בהצהרת הפתיחה שלי, כפי שהמשפטנים אומרים, אין ביכולתה של הראיה החדשה, זאת שאנחנו מדברים בה, אין לקבוע אם הוא רצח אותה או לא". 

"אין בראיה הזאת כדי לקבוע אם א.ק או א.ח רצח את תאיר ראדה. אם בית המשפט העליון יקבע שמדובר בראיה משמעותית, ויורה על משפט חוזר, ראיה זאת עשויה להגביר את הספק או לא, בעניין אשמתו של זדורוב. גם במצב העניינים הנוכחי, סימני השאלה לא יסולקו. הדוח של המכון המשפטי לא לפנינו ולא נכתב, ובכל זאת מצהירים בכירים בפרקליטות טוענים שמדובר שזה משקל אפסי".  


לאחר מכן הוסיף למאזינים: "יש כת אחת שטוענת שמדובר בחף מפשע, ולא מעניין אותה כלום, יש כת אחרת שטוענת שהוא אשם ולא מעניין אותה כלום. אני מתרחק מזה. מה שבטוח, הוא לא הורשע רק על ההודאה שלו. השופט דנציגר כתב "האפשרות שזדורוב לא רצח, היא רק באמצעות צירופי מקרים נדירה. הוא לא קבע שהוא חף מפשע. החקירה האחרונה של א.ק היתה לפני כמה שנים, לא לפני שבועיים כמו שפורסם". על נעליו של רומן זדורוב הוסיף: "הוא עבד כרצף, בבניין, אנשים כאלה, סוליות הנעליים שלהם הן בדרך כלל סוליות מלוכלכות, אבק, טיט, מלט. באופן מוזר, הנעליים היו נקיות, ועלה ספק, שמא שמישהו ניקה את הנעליים לפני חקירת המשטרה".