בפרקליטות בדקו את האפשרות כי שני רוצחים ביצעו את הרצח של תאיר ראדה ז"ל, וזאת לאחר ההודאה של רומן זדורוב בביצועו, כך דווח הערב (שני) בחברת החדשות. לאחר שזדורוב הודה בפני מדובב ושיחזר את רצח תאיר ז"ל ולאחר שבפרקליטות אמרו לתקשורת כי מצאו בהודאה שלו פרטי חקירה מוכמנים שרק הרוצח יכל לדעת, כתב ב-2007 חוקר בימ"ר צפון למפקד הימ"ר על פעולת החקירה שביצעה התובעת בתיק, עו"ד שילה ענבר.

התובעת ביקשה לבדוק האם יתכן כי לא רוצח אחד רצח את תאיר ראדה אלא שני רוצחים והיא בעצמה נסעה לבית הספר "נופי גולן" בקצרין וניהלה בדיקה. "נבדקה האפשרות, בתא שרותים זהה לזה שבו בוצע הרצח, האם שלושה אנשים יכולים לשהות יחדיו בו זמנית בתוך התא?", נכתב ב-16 בינואר 2007 במזכר הפרקליטות. "בבדיקה הסתבר כי כאשר שלושה אנשים עומדים בתא קיים קושי ממשי לסגור את דלת התא. התנועה מוגבלת מאוד, קשה עד בלתי אפשרי". 
עו"ד משה מרוז, שייצג בעבר את אילנה ראדה, אמר בתגובה: "אני סבור שזה מלמד שהפרקליטות לא הייתה שלמה עם ההחלטה הזאת כבר בזמנו, ועל כך מצביעות כל מיני עובדות. היום הפרקליטות טוענת שלא יכול להיות שמישהו אחר ביצע את הרצח, והנאשם עצמו ביצע לבד, וגם הוא מודה שהוא ביצע את זה לבד. מדוע הפרקליטות לא הייתה שלמה עם זה?".

בפרקליטות אמרו בתגובה לחדשות: "חקירה זה תהליך ארוך ובודקים בו כיווני חקירה שההסתברות שלהם נמוכה מאוד. בחקירה בדקו את הטענות האלה ולמי ששכח, בית המשפט הרשיע את רומן זדורוב ערכאה אחרי ערכאה". כזכור, תאיר ראדה נרצחה ב-2006 בבית הספר התיכון "נופי גולן" שבו למדה בקצרין. גופתה של הנערה נמצאה בתוך תא שירותים. רומן זדורוב, פועל בניין שעבד באותה עת במקום, הורשע בביצוע הרצח ב-2010.



רומן זדורוב. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
רומן זדורוב. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90